Penyanyi Yasin di ugut bunuh

Penyanyi Yasin di ugut bunuh

March 5, 2013 oleh  
Di dalam kategori Cari Pasal, Gosip, Panazzz, TV
yasin 1

Penyayi dan  komposer terkenal Yasin telah menerima ugutan bunuh selepas memuat naik lagu berjudul Reformasi nyanyiannya ke laman YouTube.Menurut beliau perselisihan faham adalah perkara biasa dalam kariernya namun ugutan bunuh adalah satu perkara yang serius.


yassin 2

yassin 3

Amaran juga diberi kepada pengguna dan pengunjung  mana-mana laman sosial sekalipun agar tidak sewenang-wenangnya memberikan komen berunsur ugutan dan fitnah sebelum beliau bertegas untuk ambil tindakan undang-undang.

Buat masa ini beliau tidak bercadang  untuk membuat laporan polis ke atas dua individu yang telah mengugutnya  dengan mesej supaya sesiapa sahaja haruslah menghentikan budaya tidak sihat ini kerana ia secara terang terangan membawa impak yang negatif kepada diri sendiri .


Jelasnya lagi dia tidak membuat sebarang kesalahan dengan hanya meluahkan perasaan melalui lagu dan tidak kira parti mana pun kita sokong  pertelagahan tidak seharusnya berlaku dan menegaskan kepada semua bahawa dia tidak terlibat dalam mana-mana parti politik tetapi hanya di lantik sebgai duta  malah dia tidak berminat untuk bergiat aktif dalam politik.


No comments: