TAK HABIS-HABIS LAGI NAK DAKWA ANWAR....RAMAI LAGI YANG HADIR....

 Kalau ya pun nak dakwa...rasanya ramai lagi yang kena dakwa.Hampir semua pimpinan Pakatan Rakyat hadir sama ada di negeri masing-masing atau pun di Kuala Lumpur.Jadi kesudahannya dakwa dan jatuh hukum.Wah senang betul ni, negara apa macam ini?..Rasa suka nak dakwa , dakwa, kalau tak suka sudah tentu kena dakwa lagi.alahai silap lagi tindakan ini.Setiap tindakan kerajaan dilihat hanya cuba mengenakan Anwar Ibrahim.Jadinya memang Anwar adalah musuh no 1 dalam negara ini.Musuh politik no 1 bagi Kerajaan Malaysia.......adoiiiii , rakyat dah  faham dan mula beredia untuk mengundi.




Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dan Timbalan Presiden PKR, Azmin Ali akan didakwa esok berhubung perhimpunan BERSIH 3.0.
Satu kenyataan pejabat Azmin menyebut beliau menerima writ saman untuk hadir ke Mahkamah Majistret Jalan Duta, Kuala Lumpur atas dua pertuduhan di bawah Akta Perhimpunan Aman 2012 dan Kanun Keseksaan.

Beliau diminta hadir ke Mahkamah pada jam 9 pagi esok.

Writ saman tersebut diterima oleh Hilman Idman yang merupakan pegawai Khas Azmin di Tingkat 1, Ibu Pejabat PKR Damansara.

No comments: