HANYA PERUBAHAN POLITIK AKAN BERJAYA MERUBAH EKONOMI NEGARA-KULI




KUALAU LUMPUR- KULI sekali lagi bikin Umno semput. Menurut beliau lagi, ekonomi hanya akan berubah jika politik negara berubah. Maksud beliau jelas,tukar sahaja pemerintah , maka keadaan ekonomi akan berubah. Sama macam Anwar cakap, jatuh sahaja Bn , maka sudah tentulah ekonomi negara akan kembali pulih dengan pelabur yang mahukan kerajaan yang bersih.

Beliau menempelak kerajkaan Najib Razak yang di katakan mengutamakan polirtik dari melakukan perubahan dalam bidang ekonomi.Menurut beliau "Jika kita mahukan perubahan yang ketara dalam ekonomi, maka kita perlu merubah suasana pilitik kita dengan cara yang lebih cepat"jelas beliau sewaktu berucap di pelancaran buku“No Cowardly Past” oleh peguam James Puthucheary.


Menurtnya , beliau telah menegaskan kepada Najib supaya memberikan jalan lebih terbuka buat sistem pentadbiran awam dan membetulkan serta melakukan perubahan sistem pendidikan, malah perlu juga mengkaji akta mesin cetak, dan akta keselamatan dalam negeri ISA.


Beliau juga berkata, harus melakukan perubahan yang radikal untuk pembahruan dalam negara dan bukannya perubahan "kosmetik" semata-mata



APA PULA UMNO NAK AMBIL TINDAKAN KEPADA TENGKU RAZALEIGH KALI INI.ADAKAH BELIAU AKAN DI PECAT SEBAGAIMAAN YANG BERLAKU KE ATAS ZAID IBRAHIM?????

No comments: