BILA LIDAH SYAITON MENULIS...

 

PAS Islam? Tak. PAS adalah parti asuhan syaitan. Kita malu kalau nak kaitkan PAS dengan Islam sebab ada banyak kelakuan pemimpin dan ahli PAS yang 𝗹𝗮𝗿𝗶 dari ajaran Islam. Bahkan 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗮𝗹𝗮𝗵𝗶 𝗮𝗷𝗮𝗿𝗮𝗻 𝗡𝗮𝗯𝗶 ﷺ.





Ini salah satu contohnya. Posting dari 𝗣𝗔𝗦 𝗞𝗮𝘄𝗮𝘀𝗮𝗻 𝗥𝗲𝗺𝗯𝗮𝘂. Posting pendek je tentang kenaikan harga sayur yang bakal berlaku bulan hadapan. Tapi pendek pun, posting ini sarat dengan 𝗳𝗶𝘁𝗻𝗮𝗵 𝘁𝗲𝗿𝗵𝗮𝗱𝗮𝗽 𝗣𝗠𝗫.


Ditulisnya 𝘁𝗲𝗿𝗶𝗺𝗮 𝗸𝗮𝘀𝗶𝗵 𝗣𝗠𝗫. Dengan jelas dia hendak kaitkan PMX dengan masalah ini. Sedangkan hal yang sebenarnya 𝗱𝗶𝘀𝗲𝗺𝗯𝘂𝗻𝘆𝗶𝗸𝗮𝗻. Rujuk berita yang tersiar di 𝗕𝗲𝗿𝗶𝘁𝗮 𝗛𝗮𝗿𝗶𝗮𝗻 pada hari sama posting ini dibuat.


Kenaikan harga sayur dijangka akan berlaku susulan 𝗠𝗼𝗻𝘀𝘂𝗻 𝗧𝗶𝗺𝘂𝗿 𝗟𝗮𝘂𝘁 (𝗠𝗧𝗟) yang bakal menyebabkan berlakunya 𝗵𝘂𝗷𝗮𝗻 𝗹𝗲𝗯𝗮𝘁 𝗯𝗲𝗿𝘀𝗲𝗿𝘁𝗮 𝗯𝗮𝗻𝗷𝗶𝗿. Bila dah banjir tentulah tanaman rosak. Bekalan akan kurang maka sebab itulah harga sayuran akan naik.


Kenapa dia tak ceritakan hal sebenar? Sebab dia nak ambil kesempatan untuk 𝗰𝗶𝗽𝘁𝗮 𝗻𝗮𝗿𝗮𝘁𝗶𝗳 𝗽𝗮𝗹𝘀𝘂 kononnya PMX gagal kawal harga barangan. Dah PMX ke yang turunkan hujan? PAS Rembau 𝘁𝗮𝗸 𝗽𝗲𝗿𝗰𝗮𝘆𝗮𝗸𝗮𝗻 𝗔𝗹𝗹𝗮𝗵?


Bukankah ini satu bentuk fitnah? Dah begitu, baca pula komen walaun. 𝗡𝗮'𝘂𝘇𝘂𝗯𝗶𝗹𝗹𝗮𝗵!  Langsung tiada akhlak Islam. Sopan lagi orang yang mereka gelar kafir harbi tu. Malah ada antaranya yang 𝗯𝗲𝗿𝗴𝗲𝗹𝗮𝗿 𝘂𝘀𝘁𝗮𝘇 tu!


Sebab tu aku kata 𝗣𝗔𝗦 𝗮𝘀𝘂𝗵𝗮𝗻 𝗱𝗮𝗷𝗮𝗹. Sebab PAS demi kuasa PAS sanggup 𝗯𝗲𝗹𝗮𝗸𝗮𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝗜𝘀𝗹𝗮𝗺. Ni salah satu contoh terbaik. Dahlah suka fitnah. Tutur kata pun tak sopan. Semoga Allah hapuskan PAS selama-lamanya Cukuplah PAS rosakkan imej Islam dan pecahbelahkan umat. Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.