TEGUR LAH BILA BOLEH DITEGUR.





Zus Din

 

๐—›๐—ฎ๐—ฟ๐—ฎ๐—ฝ-๐—ต๐—ฎ๐—ฟ๐—ฎ๐—ฝ ๐—ฃ๐— ๐—ซ ๐˜๐—ฒ๐—ด๐˜‚๐—ฟ ๐—ท๐˜‚๐—ด๐—ฎ๐—ธ ๐—น๐—ฒ ๐—ฏ๐—ฎ๐—ฏ ๐—ฑ๐—ผ๐—ธ ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—น๐—ถ๐—ฏ๐—ฎ๐˜ ๐—ฑ๐—ด๐—ป ๐—ฝ๐—ผ๐—น๐—ฒ๐—บ๐—ถ๐—ธ ๐—ž๐—”๐—™๐—œ๐—ฅ ๐˜€e๐—ฏa๐—ฏ ๐—ธ๐—ฒ๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—น๐—ฎ๐—น๐˜‚๐—ฎ๐—ป. ๐— ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ถ ๐—ธ๐—ฎ๐˜๐—ฎ ๐—ต๐—ฎ๐—ฟ๐—ฎ๐—บ๐—ธ๐—ฎ๐—ป ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—ฎ๐˜๐—ฎ๐—ฎ๐—ป ๐—ž๐—”๐—™๐—œ๐—ฅ ๐—ฑ๐—ถ๐˜€๐—ฒ๐—ฏ๐˜‚๐˜ ๐—ธ๐—ฒ๐—น๐˜‚๐—ฎ๐—ฟ๐—ด๐—ฎ ๐—ฑ๐—ถ๐—ฎ ๐—ฑ๐—ถ๐—ฟ๐˜‚๐—บ๐—ฎ๐—ต, ๐—ธ๐—ผ๐—บ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฎ๐—ฟ ๐˜†an๐—ด ๐—ธ๐—ฒ๐—น๐˜‚๐—ฎ๐—ฟ ๐—บ๐—ฒ๐—ป๐—ด๐—ด๐—ฎ๐—บ๐—ฏ๐—ฎ๐—ฟ๐—ธ๐—ฎ๐—ป ๐˜€๐—ฒ๐—ผ๐—น๐—ฎ๐—ต๐Ÿฎ ๐— ๐—ฒ๐—ป๐˜๐—ฒ๐—ฟ๐—ถ ๐—ป๐—ฎ๐—ธ ๐—ต๐—ฎ๐—ฟ๐—ฎ๐—บ๐—ธ๐—ฎ๐—ป ๐—ฝ๐—ฒ๐—ฟ๐—ธ๐—ฎ๐˜๐—ฎ๐—ฎ๐—ป ๐—ž๐—”๐—™๐—œ๐—ฅ ๐—ฑa๐—นa๐—บ ๐—”๐—น ๐—ค๐˜‚๐—ฟ๐—ฎ๐—ป?


๐—”๐—ธ๐—ถ๐—ฏ๐—ฎ๐˜๐—ป๐˜†๐—ฎ ๐—™๐—œ๐—ง๐—ก๐—”๐—› ๐—ฑ๐—ถ๐˜€๐—ฒ๐—ฏ๐—ฎ๐—ฟ๐—ธ๐—ฎ๐—ป ๐—ž๐—›๐—”๐—ช๐—”๐—ฅ๐—œ๐— ๐—บ๐—ฒ๐—บ๐—ฏ๐˜‚๐—ฟ๐˜‚๐—ธ๐—ธ๐—ฎ๐—ป ๐—ฃ๐— ๐—ซ ๐—ฑ๐—ฎ๐—ป ๐—ž๐—ฎ๐—ฏ๐—ถ๐—ป๐—ฒ๐˜ ๐—ฏ๐—ฒ๐—น๐—ถ๐—ฎ๐˜‚. ๐—ฆ๐—ฎ๐—ฝ๐—ฒ ๐—ป๐—ฎ๐—ธ ๐˜๐—ฎ๐—ป๐—ด๐—ด๐˜‚๐—ป๐—ด ๐—ฑ๐—ผ๐˜€๐—ฎ??



Dr Maza


YAB PMX MELAWAT PERLIS


Hari ini YAB PMX melawat Perlis. Jadual beliau padat dari awal beliau sampai.  Semasa saya menyambut kedatangan beliau di airport, beliau berkata kepada saya: "ana nak sembang dengan enta sat". Saya pun sudah menjangka kerana dua minggu sebelum beliau ke Perlis, pejabat beliau sudah menghubungi saya meminta saya melapangkan tarikh hari ini kerana YAB PM akan ke Perlis.


Habis program di Pejabat Pentadbiran Perlis,  beliau mengadap DYMM Raja Perlis. Kemudian beliau ke hotel. Walaupun ruang masa sangat padat, beliau meminta saya mengiringi beliau ke bilik hotel. Beliau berbual bersendirian dengan saya beberapa hal. Saya juga menyatakan pendapat saya. Apapun, saya menaruh harapan untuk usaha-usaha baik beliau terus dapat berjalan. Niat-niat yang baik  untuk kebaikan negara semoga dikabulkan ALLAH. Hanya ALLAH Yang Maha Berkuasa dan Mengetahui segalanya.


Secara peribadi, saya berterima kasih dan menghargai perbincangan yang saya anggap dari hati ke hati hanya antara saya dan beliau.


Malam ini masih ada program beliau di Masjid Felda Chuping. In sha Allah saya akan sertai.


Doa kita semua semoga Allah membantu segala niat yang baik dan menjadikan negara ini aman, makmur dan sejahtera.


No comments: