SAYA TIDAK LAGI BERSAMA JK FATWA NEGERI P.PINANG



 Mulai 1 Januari 2024, saya bersama semua ahli JK lama tidak terlibat lagi dengan JK Fatwa Negeri Pulau Pinang bagi sesi baharu.


Saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih kepada SS Dato' Seri Mufti atas kepercayaan melantik saya/kami sebagai salah seorang JKF pada 2020 sehingga 31 Dis 2023.


Juga terima kasih kepada SF Timb Mufti, SU Fatwa dan semua urusetia JMNPP atas layanan kepada semua JKF.


Saya ingin memohon kemaafan atas salah dan silap atas ucapan dan tindakan yang tidak sepatutnya sepanjang berkhidmat sebagai JKF.


Semoga Allah SWT memperkukuhkan DS Mufti dengan barisan JKF baharu yang lebih segar, energetik dan efektif bagi penghasilan fatwa yang bernas dan tepat untuk umat Islam Pulau Pinang.


Insya Allah, kami sentiasa berhasrat utk membantu jabatan Mufti dalam kerja² penyelidikan bersama mantan JKF lain Insya Allah.


Diharap Prof. Dr Irwan Bin Mohd Subri dapat menjalankan tugas dengan lebih baik. 


Yang benar,


Dr. Mohd Hapiz Bin Mahaiyadin, AMK.

UiTM Shah Alam.

1.1.2024




No comments: