BLOG INI AKAN KEMBALI PADA AHAD DIBAWAH PENGURUSAN BARU. SELAIN MENDESAK MENTERI LEMBAB FAHMI MELEPASKAN JAWATAN.



Blog ini akan diaktifkan semula Ahad ini dimana seorang pengurus baru akan mengendalikannya.Walau pun blog ini hanya mengenegahkan berita dari tiktokers dan fbookers tetapi ianya menjadi lidah pennyambung kepada golongan bawahan untuk mendapatkan maklumat dan pendedahan demi menegakkan berita dan bukan fitnah. 

Oleh kerana komitment pengurus lama agak terhad maka pengurus baru dilantik  sebagai pengendali blog ini.

Selain mendesak Menteri Komunikasi dan Multimedia Digital ini melepaskan jawatan kerana gagal dalam tugas beliau sebagai menteri, sebaliknya elok beliau menjadi tukang sorak sahaja.

Bukan sahaja kawasan beliau kurang hadir majlis kenduri kendara ..maklumat yang kami dapat, akhbar parti tidak dapat berfungsi dengan baik..sedangkan parti  PKR adalah  induk kepada pembentukan kerajaan perpaduan ini. Masakan akhbar tidak dapat dihidupkan dengan melantik wartawan dan juga dihidupkan semula akhbar sekurang kurangnya edaran untuk kawasan pedalaman.Selain Suara Keadilan Online sepatutnya setaraf akhbar online yang lain.

Amatlah malang , akhbar Suara Keadilan gagal kerana Menteri lepas dan kini gagal berfungsi dan mengharapkan akhbar lain yang membuat liputan, sedangkan akhbar sendiri sepatutnya di hidupkan di beri nafas baru sesuai Anwar Ibrahim dilantik sebagai PM. Tak rasa malukah anda ?


1 comment:

Anonymous said...

Sokong! Memang FF ni banyak tido ke apa? Izzah dah bagi tapak baik, dia take for granted je...banyak suara-suara tak puas hati area dia...jadi menteri, mandom je...resign la FF!!!