KEH..KEH...MIMPI KA KO NI...KERAJAAN TAK ADA TELONG DAN REGA AYAM TAK DAPAT KAWAL PUN KO KATA BAIK YA

 


Cubaan bunuh persepsi baik rakyat terhadap PN? Kami tak cuba pun. Korang yang kelar tubuh sendiri. Kenapa nak tuduh orang cuba bunuh pula?

Tuduhan seleweng dana prihatin, ada djsertakan bukti. SPRM yang siasat dan buat penahanan. Yang disoal-siasat mengaku kena beri komisen 3-5%. Dakwaan komisen bukan PH yang reka.

Dakwaan rasuah pengundi pula, Hadi sendiri kata kalau orang awam yang beri dikira sebagai sedekah bukan rasuah. Kenyataan itu seolah mengiyakan yang memang ada kejadian beri pengundi duit.

Itu yang aku kata, PN kelar tubuh sendiri. Bukan PH yang bunuh. Sebab masa buat tak fikir perkara ini akan terdedah. Ingat rahsianya selamat selamanya.

Yang sebenarnya, PN yang sedaya upaya berusaha reka persepsi buruk rakyat terhadap PH. Sebab itu berderet pemimpin PH yang kena saman fitnah. Jenis lidah lagi laju dari otak.

Tuduh LGBT la, tuduh tipu upah RM15 juta la. Dan semuanya tanpa bukti dan fakta. Semuanya fitnah. Begitu jahatnya PN. Tapi hari ini dia pusingkan meja acah-acah jadi mangsa. Ingat rakyat bodoh?

Masa PN makin singkat. Fitnah yang PN lemparkan dulu makin banyak yang terbukti palsu. Populariti DS Anwar pun semakin meningkat. Kebejatan PN masa memerintah pula semakin banyak terbongkar manakala walaun makin terserlah kedunguannya.

PN memang menuju jalan buntu sekarang ni. Jadi tak payah nak play victim. Terimalah hakikat. Yang bathil takkan kekal. Kebenaran akan terserlah juga akhirnya. Guane boh?

Raja Gelap

 

No comments: