BERITA BERGAMBAR : ANWAR PULANG KE BUKIT MERTAJAM BERTEMU MASYARAKAT PERMATANG PAUH


Perdana Menteri Anwar Ibrahim anak jati Cheruk Tok Kun, Bukit Mertajam hari ini pulang ke kampung halaman buat kali pertama selepas menjawat jawatan Perdana Menteri.

Anwar kemudian menunaikan solat Maghrib berjemaah di Masjid Cheruk Tok Kun Bawah.

Faiz Baharin | BERNAMA

Seusai acara rumah terbuka Tahun Baru Cina di Bayan Lepas, saya kemudiannya ke Bandar Perda di Bukit Mertajam untuk minum petang bersama rakyat.

Saya singgung mengenai Permatang Pauh yang ternyata dekat di hati saya meski saya pernah berkelana ke Port Dickson dan kini di Tambun. Permatang Pauh adalah asas kekuatan yang menunjangi perjuangan yang penuh liku ini.

Namun, apa yang penting untuk dilakukan saat ini adalah bekerja sebaik mungkin agar negara dan masyarakatnya terbela. Saya yakin kita akan kembali menawan Permatang Pauh dengan gelombang dukungan massa yang lebih kuat selepas ini, inshaAllah.

#MalaysiaMADANI

 








No comments: