JANGAN LAYAN DIA SEBAB - RAKYAT DAH TOLAK SAMPAI HILANG DEPOSIT






Steady la my PM.

DS Anwar enggan melanjutkan permusuhan dengan Mahathir. Tapi dalam masa yang sama enggan juga melayan komentar atau ulasan dari orang tua itu yang bagi beliau tidak lagi relevan.

Itu langkah terbaik. Memang pun komen Mahathir sudah tidak relevan. Malah Mahathir sendiri pun tak lagi relevan dalam politik Malaysia. Mahathir sudah matikan legasinya sendiri.

Sebenarnya hikayat politik Mahathir dalam keadaan nazak pada ketika ini. Cuma bergantung kepada life support. Talian hayat. Dan nama DS Anwar adalah talian hayat untuk politik Mahathir.

Dia sebut nama DS Anwar hanya untuk dapatkan perhatian. Kalau tak sentuh nama DS Anwar, siapa nak layan leteran dia. Jadi, merapu pun merapulah janji orang beri perhatian kepadanya.

DS Anwar memang bukan jenis orang yang suka bermusuh. DS Anwar seorang yang professional. Permusuhan bagi beliau hanya dalam politik. Beliau tak serang musuh secara peribadi.

Sebaliknya musuh yang suka serang beliau. Sampai tahap mereka-reka fitnah. Dari situ pun kita boleh nampak perwatakan pemimpin yang kita sokong. Guane boh?

Raja Gelap

.

 

No comments: