AKU RASA TAK ADA PUN YANG AJAK- KAU KECAM PIMPINAN PH...KAU NAK JOIN JUGA KE ?








Orang makan rojak,

Awak makan kapur;

Orang tak ajak,

Awak menggelupur.

Berita ni bagi aku kelakar sebenarnya. Terhegeh dia nak bekerjasama dengan PH pula. Sedang PH tak ajak pun.

Ingat lagi sebelum PRU15 tempohari pun Pengerusi Pejuang (sekarang mantan) ada suarakan perkara yang sama.

Masalahnya, dia nak kerjasama dengan PH tapi dia nak tanding paling banyak. Kalah Yahudi kalau ikut cara dia.

Aku harap Majlis Presiden PH tak usah layan parti picisan ni. Ada tak menambah, tak ada pun tak mengurang.

Biarkan dia bersama keegoan dia. Pejuang bagus bubar je. Aku tukar jadi NGO Melayu. Lebih sesuai.

Ahli Pejuang pun yang hina DS Anwar bukan sikit. Macam-macam dikatanya. Kalau mereka ni join PH, aku jangka mereka akan jadi bom jangka.

Kepada Mukhriz, bersara sajalah dari politik. Kamu langsung tak signifikan dalam politik Malaysia. Guane boh?

Raja Gelap

 

No comments: