PENGARAH YAPEIM MASIH BOSS SELEPAS UGUT KAKITANGAN JANGAN UNNDI PH


MASIH RAMAI KAKITANGAN KERAJAAN TERUTAMANYA DI KEMENTERIAN PENDIDIKAN DI PPD DAN JUGA JPN.ADAKAH PENYOKONG SENDIRI TIDAK MAMPU DUDUK DIKERUSI YANG ADA?MEREKA DURI DALAM DAGING BAGI PH.



Imej mungkin mengandungi: 2 orang, orang duduk dan teks

Imej mungkin mengandungi: 1 orangImej mungkin mengandungi: 1 orang, tersenyum

TAK KENA SIASAT KA DIA NI?

Tugas Ketua Pengarah kempen untuk Barisan Nasional ke?
Yayasan Pembangunan Ekonomi Islam Malaysia (YAPEIM) berdepan satu lagi kontroversi apabila muncul satu video menunjukkan kakitangannya diugut agar tidak menyokong Pakatan Harapan (PH).

Video yang berlegar di media sosial semalam menunjukkan seorang individu didakwa sebagai seorang pemimpin kanan Yapeim berucap kepada kakitangan dalam satu acara di sebuah hotel.

📹 Yang bercakap ini masih lagi menduduki jawatan itu walaupun kerajaan telah bertukar. Baik sungguh PH ni pun!
Inilah manusia pengkhianat dan duri dalam daging kepada PH. PM, TPM dan seluruh Menteri Kabinet....kenapa masih menyimpan manusia yang boleh di umpamakan sebagai GUNTING DALAM LIPATAN ini?.

Semasa PRU ke-14, Dato' Abibullah ini lah yang mengugut serta telah memaksa seluruh warga Yapeim untuk menyokong BN jika tidak mahu di tamatkan perkhidmatan sepertimana link video yang saya sertakan: https://www.facebook.com/hafiz.alrabi/videos/10217135091582562/?t=50.

No comments: