ALKISAH UCAPAN NAJIB DI KEDAH SEMALAM.

Alkisah ucapan najib dimajlis penyatuan ummah yg diadakan di negeri Kedah kelmarin.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, orang berdiri dan teks
"Untuk menghancurkan Pakatan Rakyat...yang terdiri dari PKR, PAS dan DAP....saya usahakan secara senyap-senyap dengan Hadi supaya tak nampak sangat rancangan kita ini. 

Orang -orang  PAS pun tak tahu...dan akan terus menyokong PAS. Orang-orang  UMNO pun memang tak mahu bersatu ngan PAS...jadi kami pura-pura tidak menjalinkan apa-apa hubungan supaya orang-orang  UMNO akan terus menyokong kami.

 Bila Mahathir yang di bantu oleh Muhyiddin Yasin menubuhkan PPBM dan Mat Sabu pula menubuhkan AMANAH....saya dan Hadi agak risau pada masa tu. Saya berpakat lagi dan dengan pertolongan dari penasihat saya (APCO DLL) ..saya buat perjanjian dengan Hadi....iaitu Kelantan, Terengganu, Perak, Selangor dan Kedah, saya akan serahkan kepada PAS. 

Lain-lain  negeri, UMNO akan ambil. Malah, saya berjanji akan melantik Hadi sebagai Timbalan Perdana Menteri ke-2, asalkan penyokong-penyokong  PAS tidak mengetahui rancangan kami itu. Tetapi, keadaan tidak memihak kepada UMNO apabila kita hanya dapat mengekalkan Perlis dan Pahang sahaja, sedangkan PAS berupaya memiliki Kelantan dan Terengganu.

 Tipu daya, muslihat serta usaha kami (Jibby dan Hadi)..hampir membuahkan hasil tetapi akibat FITNAH-FITNAH yang di mainkan oleh pihak pembangkang...kami (PASUMNO) gagal memiliki atau menguasai Putra Jaya".

(UCAPAN PENUH NAJIB RAZAK DI PERHIMPUNAN PASUMNO: PENYATUAN UMMAH).
Soalan:
1. Orang-orng  PAS senang-senang  di perbodoh-bodohkan oleh Hadi dan Najib?
2. Ternyata Hadi Awang seorang lelaki yang lidah bercabang dan itukah cara seorang Ulamak?
3. Fitnah kebendanya tu Najib  ? cer senaraikan....
4. Hadi bercita-cita jadi Menteri Persekutuan dan sanggup berbohong kepada penganutnya?.


Cnp FB Mohd Asri Bakar..

No comments: