Bagaimana Hassan Ali Mencatur Pemilihan PAS -AL HUSSEYN


Bagaimana Hassan Ali Mencatur Pemilihan PAS

Bagaimana Hassan Ali dan Nasaruddin Mat Isa sudah Lama Mencatur Pemilihan PAS, Tahun 2015 ini menyerlahkan lagipercaturan mereka setelah ketiadaan Tuan Guru Nik Abdul Aziz. Mereka kini Menjadi Boneka UMNO..Ikuti seterusnya pendedahan oleh Ipoh Mali:

UG – Idea siapa?
 Unity Government ini usul dari Ust Hadi sendiri. Siapa penyokongnya? Ust Nasharudin Mat Isa.

Siapa penyokongnya? Hasan Ali al-Bugisi….

 Kenapa Gagal

 Kenapa tak jadi? Tak jadi sebab, bila pemilihan dalam PAS berlaku hingga sekarang ini. Dulu-dulu dalam kepimpinan PAS, 80% adalah ulama’ …sekarang ni 75-80% adalah Parasit-parasit, Anwarinas-anwarinas….

 Gagal Sebab Tuan Guru Nik Aziz.
Nik Aziz ini adalah seorang manusia tak mahu cerita Melayu lansung… Pasal Umno cerita Melayu, dia tak mahu cerita pasal Umno. Pasal Umno cerita pasal Melayu.

 Nik Aziz tak nak… Melayu ni dia tak nak…Dia kata saya dilahirkan bukan sebagai Melayu. Saya dilahirkan sebagai orang Islam…Itu pandangan dia.

 Mereka Menunggu TG Nik Aziz Tiada…

 Saya meramalkan…teman-teman Kelantan ada kat sini, selagi Nik Aziz ada di situ, selagi itulah PAS tidak mungkin sama sekali boleh bergabung dengan Umno…Tak mungkin…

 Kenapa Mereka Mahu Pro-Ulama’

 Ust Hadi sebagai presiden tak boleh buat apa-apa sebab golongan ulama’ minoriti dalam Jawatankuasa Agong PAS Pusat.Majoriti 80% ialah Anwarinas….Dan juga saya namakan mereka sebagai parasit-parasit itu… Bagaimana Propaganda Hasan Ali Menyusup Masuk Dalam Pemilihan PAS?

 Ini sebabnya pemilihan kawasan menggunakan istilah parasit.

 Apa Rancangan mereka Pada Muktamar Kali Ini?
Apa yg perlu dilakukan, Pas ada pemilihan nanti…pada bulan Jun, ada pemilihan…. 

 Saudara-saudara, Apa yang sedang dibuat barangkali … setengah dari teman-teman , sedang mengusahakan supaya parasit-parasit ini tidak lagi dapat bertapak dalam PAS dan digantikan dengan ulama’-ulama’ …Demi Islam, demi Melayu…

 Demi memertabatkan Islam dan Melayu, saya rasa, Tuan-tuan dan Puan-puan ... kalau misalnya Ust Hadi sahaja…kalau kepimpinan-kepimpinan dan beberapa kepimpinan Ulama’ yang saya kenal mereka, mereka rasanya tuan-tuan, mereka lebih... lebih...lebih bersedia bergabung dengan Umno daripada bergabung dengan DAP dan Pakatan Rakyat.

 Siapakah Suwardi ?
Agen Hasan Ali dan Nasha yang mengatur pemilihan PAS.Ketika Nik Abduh menghadiri program di Perlis, dia telah ditemani dari KL ke Perlis oleh Suwardi.

 Ingat Pesan TG Nik Aziz

 Umno sekarang berpesta… pesta bahawa PAS dah masuk perangkap …PAS sama PAS dah kalut … PAS dengan Pakatan pun kalut…. Jadi PAS sama PAS dan berpecah …. Jadi Umno sudah berjaya. Berjaya memcahbelahkan orang PAS!

Mereka Terus Khianat….Mereka terus mempercayai Umno …Khianat rakan pakatan… Sila dengarkan rakamannya di sini

Kredit kepada Ipoh Mali

No comments: