DAHSYAT BETOI ANWAR IBRAHIM....DRAMA BARU PULAK DAH.






Hari ini aku terserempak dengan akhbar pengalas kaki keta ...utuseks..nama baru bagi akhbar Umprono tu.Baca punya baca..kali ni giliran Ghani pulak buat story..lain-lain semua dah buat story pasai Anwar Ibrahim ni...kini guna Ghani pulak dah...masuk pulak aku rasa kali ni...boleh bahagia 5 ka bg 6 ka...

Hairan juga aku....sebab orang umno ni boleh pula terimaberita-berita macam itu.Kali ini kononnya Anwar dok minta gambar budak baru habis belajar.Ishh terdesak sangat kah Anwar ni sampai tahap gaban macam tu?Aku ingat la, kalau Anwar ni nak buat kerja tu, paling dekat dia pi Singapore, kot takut,pi la cari di Siam nu....kalau la kata dia nak buat kerja tu....ishhh tak masuk akal dibuatnya.

Tapi setahu aku dan semua yang lain...Najib dan Bn sedang takut menghadapi gelombang kebangkitan rakyat yang sedang menunggu untuk membuang undi.Jika Tuhan nak izinkan, Insyallah boleh memerintah ....setakat ini 97 kerusi telah disahkan berpihak kepada PAKATAN RAKYAT...

Dan perlu diingatkan Anwar juga bukan calang-calang manusia yang berani menentang Mahathir....Siapa pula Njib dan Muhyiddin?...anak didik Anwar dulunya.....dan sekiranya ditambah dengan yang mahu melompat dari Sabah, dan Sarawak, kuasa Bn memang tidak ada lagi.....Inilah yang ditakuti musuh-musuhnya....Umno...dan manusia bernama Anwar ini, tidak pula mudah mengalah..jadinya Kerajaan sedang menentang seorang manusia bernama Anwar Ibrahim.

WRLR

No comments: