PETRA : MENGAPA AKU BEGITU BENCI AKAN ORANG-ORANG UMNO

kelihatan seperti aku telah memerangkap mereka dengan seluar mereka dilondehkan . Mereka berteriak, mengeluarkan dan meneriakkan bahawa saya terlalu umpama anak ayam untuk kembali ke Malaysia. Dan kemudian, ketika aku memanggil menggertak mereka dan mengatakan bahawa saya akan kembali, mereka panik dan mula mengumpulkan segala macam masalah, yang boleh anda baca di bahagian bawah.


Raja Petra Kamarudin

Selama lebih dari satu tahun pelbagai UMNO orang ditambah dengan blog dan website UMNO telah memanggil saya seorang pengecut, pengkhianat, dll, untuk tinggal di Britain dan tidak pulang ke Malaysia untuk diadili. Terlepas dari kenyataan bahawa tidak ada bil yang masih berjalan terhadap saya atau waran penangkapan (walaupun kerajaan boleh, jika ingin, mengajukan tuntutan baru terhadap saya) mereka berkeras untuk menelefon saya saban kali. Bahkan saat terakhir kerana hari ini Nazri Aziz mengatakan bahawa dia menjamin keselamatan saya jika saya mahu kembali ke Malaysia.

Yang paling ganas ini banyak laman UMNO adalah Malaysia Instinct. Dan sebagai tanggapan terhadap mereka 'menarik' bagi saya untuk kembali saya menunjukkan bahawa saya bersedia untuk melakukannya dan juga menunjukkan bahawa aku akan di UCL di 13:00 pada Sabtu, 2 Oktober 2010, untuk memenuhi Komisaris Tinggi Malaysia untuk membincangkan saya kembali ke Malaysia.

Nah, Duta Tinggi tidak pernah muncul dan Malaysia Instinct sekarang menimbulkan pertanyaan seperti mengapa aku ingin kembali ke Malaysia. Saya pikir itu adalah mereka yang menginginkan saya kembali jadi alasan saya kembali ke Malaysia adalah kerana mereka ingin saya untuk melakukannya. Dan sekarang yang saya katakan saya bersedia untuk kembali mereka mempersoalkan saya seperti mengapa aku ingin melakukannya dan membuat segala macam tuduhan iman buruk pada bahagian saya.

Itu sebabnya.aku Pernah mencabar seseorang untuk berduel. Anda tidak pernah tahu apakah mereka akan menerima cabaran. Dan setelah lebih dari setahun yang mencabar saya dan memanggil saya segala macam nama-nama mereka panik dan melakukan u-turn ketika saya menerima cabaran untuk kembali ke Malaysia.

Podah! Orang-orang UMNO semua bicara dan tidak ada nyali. Mereka berani ketika itu adalah kelompok besar terhadap kumpulan kecil dan ketika mereka mempunyai polis memberi mereka perlindungan. Tapi saat itu adalah satu-ke-satu, tiba-tiba bola mereka menyusut.

Sekarang anda tahu mengapa aku benci Melayu UMNO ini begitu banyak. Saya menganggap mereka seperti kotoran anjing menempel pada sol sepatu saya. Saya lebih suka menyentuh babi dari orang-orang ini. Itu adalah bagaimana najis mereka.


No comments: