TAWAN BUKIT BENDERA

Pakatan Rakyat Erat Parlimen Bukit Bendera PDF Print E-mail
Written by pemudabbendera
Aug 22, 2010 at 08:13 AM
Isu Pakatan Rakyat PR dikatakan retak tidak timbul di parlimen Bukit Bendera.Ini terbukti perhubungan perpaduan diantara pimpinan PAS dan DAP.Terbukti berpadu,berubah dan berkat.Memimpin Perubahan Menjana Kemenangan.Tidak seperti BN berkelahi sampai sekarang antara UMNO dengan Gerakan di kawasan Bukit Bendera.BN bukan pembela rakyat.
YB.Liew Chin Tong diapit oleh 2 tokoh pas Kawasan parlimen Bukit Bendera.TYDP Saiful Lizan Md Yusoff dan YDP Hj Halim Salleh di rumah NYDP Hj Jamaludin di Batu Feringhi.



Kedatangan Ramadhan tahun ini YB.Liew Chin Tong setulus ikhlas memberi sumbangan buah kurma kepada Pas Cawangan Batu Feringhi untuk diberikan kepada masyarakat khasnya di kawasan tersebut.
Ketua Cawangan Pas Batu Feringhi Hj Jamaluddin menerima sumbangan dari YB.Liew Chin Tong .
Ketua Muslimat PAS Kawasan Bukit Bendera Puan Zarina dan Ajk Muslimat turut hadir raikan tokoh pimpinan parlimen bukit bendera yang amat hormati.
YB.Liew Chin Tong NYDP PAS Bukit Bendera memberi sedikit maklumat bagaimana sumbangan buah kurma ini akan diagihkan kepada kumpulan sasaran iaitu golongan miskin yang terdapat di sini.
YB.Liew Chin Tong TYDP PAS Bukit Bendera memberi pandangan dan menyusun kaedah penyerahan kurma kepada masyarakat setempat.
Picture 247 Lawatan masuk kampung Mutiara dimana salah seorang yang ditemui ialah abang kepada tokoh penceramah terkenal ust Sahul Hamid.

YDP Pas Bukit Bendera turut hadir dalam lawatan Kampung Mutiara dan dibelakang adalah Ajk Pas Cawangan Batu Feringhi.

No comments: