PENDUDUK PERMATANG PAUH TAHU SIAPA PENGKHIANAT DAN TAHU MEMBUAT KEPUTUSAN RASIONAL


DEMONTRASI AMAN OLEH PENDUDUK ATAS KENYATAAN ANWAR PENGKHIANAT.DSAI DIJANGKA MENYAMPAIKAN UCAPUTAMA DI PERMATANG PAUH DAN MERASMIKAN BILIK GERAKERJA PKR DI PERMATANG PASIR DAN CERAMAH PERDANA DI TAMAN CERMAI 16 OGOS.
CERAMAH BERJUDUL
"SIAPA PENGKHIANAT ORANG MELAYU"

INI CALON KAMI-KATA PENDUDUK PERMATANG PAUH



Muhyiddin yakin pengundi buat keputusan rasional di Permatang Pasir
KUANTAN 15 Ogos — Tan Sri Muhyiddin Yassin yakin pengundi di Permatang Pasir di Pulau Pinang akan membuat keputusan rasional dalam memilih wakil rakyat mereka pada pilihan raya kecil kawasan itu 25 Ogos ini.






semalam(kiri) berucap ketika memperkenalkan diri.(Kanan) 1130 pg tadi di sukaneka NISA di kampung Pelet berucap merasmikan penutup dan Menyampaikan sumbangan.




Di masjid jamek Kubang Semang berucap dan menyampaikan sumbangan fakir miskin dari anak Qaryiah masjid jamek kubang semangj am 10 pagi tadi.




Jam 11.00 Pagi hadir di majlis perasmian pejabat bilik gerakerja DAP bagi DUN Permatang Pasir bersama Ketua Menteri dan wakil PAS.



Pertengkaran terbuka jejas imej kerajaan dan BN – Muhyiddin
Pertengkaran terbuka antara Menteri Pengangkutan Datuk Seri Ong Tee Keat dan anggota Parlimen Bintulu Datuk Seri Tiong King Sing mengenai isu kewangan Zon Bebas Pelabuhan Klang (PKFZ) telah mencemarkan imej kerajaan dan Barisan Nasional (BN).Timbalan Perdana Menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata kedua-dua pemimpin mesti memahami hakikat itu sebelum mengeluarkan kenyataan terhadap satu sama lain di media."Pada masa ini semua dibuat secara terbuka. Kedua-dua mereka mengeluarkan kenyataan. Saya serah kepada mereka untuk menyelesaikannya. Kedua-dua mereka telah membuat dakwaan dan laporan polis," katanya.
KLIK PADA LINK INI UNTUK LAPORAN LANJUT .-14/8/2009












No comments: