BAPA HAFIZAH DI PENTAS PAS-MENANTU TIDAK MENGAKU PAK MERTUA

Permatang Pasir-Kemungkinan besar pendudk Permatang Pauh akan mendengar pendedahan bapa mertua calon UMno yang bertanding di Permatang Pauh kerana di khabarkan bapa Hafizah sudah berada di sini.

Untuk kes tersebut, Rohaizat yang tidak mengaku mempunyai isteri kedua, walau semua penduduk Permatang Pauh sudah mengetahui kisah beliau mempunyai isteri kedua. Sama ada beliau takut kepada isteri pertamanya,atau memang beliau tidak beristeri, maka malam ini kita akan saksikan kisah sebenar.

Berdasarkanmaklumat, kini bapa mertua beliau pula akan naik pentas menuntut agar anak beliau di akui sebagai isteri.Kalau sesiapa pun yang menjadi bapa mertua mungkin akan melakukannnya kerana "habis madu sepah dibuang" demikian perumpamaan orang tua-tua.Takkan Rohaizat ada perempuan simpanan pulak????

Mohamad Ali Abdullah, 59 memberi kata dua sehingga malam ini; untuk turut berceramah di Permatang Pasir sekiranya Setiausaha Agong Umno Permatang Pauh itu masih berdegil.

Iklan


Selain menimbang untuk berdiri atas pentas Pakatan Rakyat demi membersihkan nama baik keluarga dan anaknya itu, Mohamad Ali sedang mempertimbang untuk mengambil tindakan undang-undang kepada Rohaizat, yang didakwa suami kepada anaknya.

"Dia kena isytihar bahawa dia mempunyai dua isteri, pengundi pun tak ragu-ragu. Kalau tidak ia menjadi pembohongan kepada rakyat. Kalau isytihar sekarang risiko tidak besar," kata Mohamad Ali.

"Apa nak ditakutkan? Kita nak takut kepada siapa. Demi undi nak tipu rakyat?Bagaimana nak pikul amanah jika isteri sendiri pun tidak mengaku.???

Satu tamparan hebat buat Ahmad Maslan dengan toeri pendulum beliau.Rasanya akan bertukar mejadi merudum.

No comments: