KRISIS KAMPUNG BUAH PALA:PENDUDUK DIPANGGIL UNTUK BERBINCANG











July 21, 09



Kerajaan Pakatan Rakyat telah menjemput penduduk kampung Buah pala untuk diadakan pertemuan bagi menyelesaikan permasaalahan yang terlalu panjang agar dapat di selesaikan.


Lebih kurang 10 pegaawai dari pihak kerajaan PR tiba di kapung tersebut pagi tadi untuk berbincang dengan semua ketua rumah setiap penghuni di kampung tersebut dan jemputan tersebut dibuat oleh TKM2 Proff ramasamy.


Surat tersebut ditandatangai oleh P.ramasay dan menjemput semua yang terlibat agar hadir di pejabat operasi KM tingkat 28 KOMTAR pada 8 Pm pada Rabu ini.Setiausaha Kampung Buah Pala yang mewakili penduduk C Thamaraj yang mengiringi pegwai yang terlibat untuk melihat keadaan kampung Buah Pala dan menghantar surat jemputan tersebut kepada 24 buah keluarga termasuk juga 65 keluarga dan 300 penduduk.


Surat jemputan tersebut juga menjelaskan bahawa meeka hendaklah hadir dengan kos sendiri dan juga tanpa peguam.Setiausaha Kapung Buah Pala J.Stephen Draviam berkata ianya adalah untuk menyelesaikan masalah yang timbul akibat dari keputusan mahkamah pada 24 Jun lalu.





Teks /Gambar Asal kiriman :Nandoni Manan\terjemahan Amiruddin Ahmad









No comments: