KEPADA WAKIL PARLIMEN PAKATAN RAKYAT,PASTIKAN ANDA KEMUKAKAN PERSOALAN MENGENAI KES PEMBUNUHAN ALTANTUNYA








Razak Baginda diperkatakan sebagai "kambing hitam", di atas kematian Altantunya.Kes perbicaraan yang semakin tidak mendapat perhatian rakyat, malah pembunuh yang sentiasa ditudung muka juga menjadi tanda tanya.



KUALA LUMPUR 25 APRIL-Kes pembunuhan Altantunya kini heboh kembali setelah kerajaan dengan drama bersirinya setelah drama bersiri Anwar ibrahim, kini dikejutkan kembali dengan dakwaan Shaaribu yang datang ke Kuala Lumpur menghantar sendiri surat dari Perdana Menteri Mongolia yang mendakwa bahawa perbicaraan yang dijalankan kurang menyentuh isu kemanusiaan dan menyalahkan kematian model itu sebagai pelacur.Malah Kerajaan Mongolia juga mendakwa bahawa perbicaraan itu tidak adil.

Shaaribu yang datang sendiri ke Kuala Lumpur mendakwa bahawa kerajaan Monggolia akan memutuskan hubungan diplomatik kerana mendakwa perbicaraan tidak adil dan juga Kerajaan Pak Lah tidak memberi respon kepada surat-surat yang dihantar sebanyak 2 kali.

Tindakan sombong kerajaan Malaysia ini telah menarik perhatian Ketua Pembangkang dan beberapa ahli Parlimen dan dijangkakan akan meletus dalam sidang parlimen yang akan datang.kita mengharapkan saksi-saksi baru yang lebih releven.

Maklumat lanjut boleh dibaca di alamat berikut












ABOVE: Did the force "burnt the trees around the area right up to the tree tops"??? BELOW: Crime scene, Was there enough C4 "to bring down a four storey building.?". Why NO Crater can be seen? NB : All photos are added in this report for "clarity". Be your own judge! ‘Believe it or not; when salt, spices & fire are added in - it gets extra HOT






The force of the explosion burnt the trees around the area right up to the tree tops. Where and how did they get the C4 explosives? Who has the authority to issue C4 explosives in such large quantities? She was first shot to terminate her life. It was obvious that she was then blown up to erase any traces of her body. Obviously just burying her was not enough to hide what they wanted to hide. Hence there is much speculation that, just like in the case of Mustakizah, Altantuya is believed to have been pregnant when she died.

No comments: