KALAU TAK FITNAH DAN JADI BODO..IANYA BUKAN RAZMAN ZAKARIA...LEBAI KAKI FITNAH

 Pangkah BN dapat DAP? Betul ke?



Eh betul la tu. Apa silapnya. Sebab BN dan DAP ada dalam Kerajaan Perpaduan. Bersama membentuk kerajaan federal. So? Apa masalahnya?


KENALI LEBAI KAKI FITNAH.



DAP lawan Islam? DAP nak rampas Malaysia? DAP nak hapus hak istimewa orang Melayu?


Pertama sekali, kedudukan Islam dan hak istimewa orang Melayu terjamin dalam perlembagaan. Kalau DAP jadi PM sekali pun, perkara ini tak boleh diubah tanpa persetujuan Majlis Raja-Raja. Habis bab tu.


Baba lawan Islam, apa buktinya DAP lawan Islam? Masa nak perkenalkan tulisan jawi dan khat dulu, yang melenting tu Gerakan, bukannya DAP.


Masa PAS nak buat hudud, yang ugut nak saman kerajaan Kelantan pun Gerakan. Bukan DAP. Begitu juga RUU355. Yang lawan tu Gerakan, bukan DAP.


Masa kerajaan nak perkenalkan Modul Penghayatan Hadits 40 Imam Nawawi tempohari pun Gerakan yang beriya menentang. Bukan DAP pun.


Jadi apa salah undi BN dapat DAP pun. Jelas di sini DAP bukan ancaman Melayu dan Islam. Sebaliknya ancaman jelas adalah Parti Gerakan.


Di Pulau Pinang pun, semenjak DAP mengambil alih daripada Gerakan, peruntukan untuk agama Islam meningkat berkali ganda. Malah lebih banyak dari peruntukan oleh kerajaan Kelantan lagi.


Orang Melayu tak perlu risau undi BN dapat DAP. Yang orang Melayu kena risau adalah undi PAS/PN dapat Gerakan. Sebab fakta menunjukkan Gerakan selalu tak puas hati dalam hal berkaitan Islam.


Lebih kena risau PAS tunduk patuh kepada Gerakan. Contoh masa PRN di Pulau Pinang. PAS terpaksa serahkan kerusi majoriti Melayu kepada Gerakan.


Bayangkan parti cinonet macam Gerakan boleh tentukan nak bertanding di mana dan PAS terpaksa akur. Bayangkan kalau PN memerintah. Apa jadi?


Pantun ni kena ubah sepatutnya. Kita buat pantun baru.


Anak ikan makan lokan,

Undi Perikatan dapat Gerakan.


Anak lipas makan pelam,

Undi PAS dapat anti Islam.


Main main di pokok bakau,

Undi PN dapat penyakau.


Guane boh?


 

Raja Gelap II 


.


1 comment:

Anonymous said...

Tidak mengapa mereka ada mesin tarik duit ajaib = TIN MILO