BUKAN MAIN SOMBONG SEKARANG NI…

 

Veteran Umno lihat MIC laksana 'biawak hidup' buat BN

malaysiakini.com
Veteran Umno lihat MIC laksana 'biawak hidup' buat BN
Kata Mustapha, jika MIC meninggalkan BN, bolehlah Umno mengisi kerusi yang ditinggalkan mereka di kawasan majoriti pengundi Melayu.



BOB KELANANG

Aku perhatikan sekarang ni MCA dan MIC sedang naik tocang... sama naik gak macam Parti Bersatu Rakyat Sabah (PBRS)... Masing-masing tunjuk samseng dalam Barisan Nasional... diorang tahu yang kalau diorang keluar dari Barisan Nasional... tentunya Mahiaddin Md Yasin akan amik diorang dan kutip diorang bawak masuk Perikatan Nasional... dan last-last akan terkontang kanting la UMNO sendirian dalam Barisan Nasional... https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1820890138088721&id=100005032563860

Semua ini adalah parti opportunis... parti parasit... parti dedalu...

Masa pokok kuat... diorang menumpang... sekarang diorang nak cabut dulu... hampeh... Patutnya UMNO dah lama nampak perangai diorang ni... MCA dan MIC mana pernah menang di kawasan kaum diorang ramai... xdernyer...

Diorang akan menang di kawasan yang ramai pengundi melayu... pengundi UMNO yang akan bekap diorang selama ini bagi menang... sekarang diorang rasa besar... rasa

hebat

... diorang tahu yang Perikatan Nasional ada banyak duit... boleh sponsor diorang... tapi diorang lupa... jenama Barisan Nasional memang kuat... logo Barisan Nasional memang

hebat

... pastinya Perikatan Nasional susah nak tembusi kawasan akar umbi Barisan Nasional...

Jadi sebenarnya selepas PRU14... UMNO ada peluang yang besar untuk singkirkan parasit ni... tapi UMNO ni baik sangat... tu yang dua ekor parti cikai ni buat perangai... disitulah silapnya...

Apa pun... benda ni kena buat 'clarification' awal... supaya tak pening... n ereih nak panggil meeting pun macam-macam cekadak.... adoilah.... kasi cantas la...

 

No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

VIDEO KETUA PEMBANGKANG VS PERDANA MENTERI? DSAI KUMPUL DANA 1 JUTA DAH HANTAR...