DAP MEMENANGI JUARA - KINI MENANG KES FITNAH LAGI

 

NORMAN RADZUAN


Sudah banyak kes fitnah DAP memenanginya... tidak termasuk pemimpin2 DAP menerima pemohonan maaf di luar mahkamah. Begitu ramai pejuang Melayu kononnya dan pemimpin politik Melayu disaman dan kalah kes apabila mahkamah mendapat mereka bersalah.

Indikasi dari isu2 memburukkan DAP ini... nyata ia hanya fitnah2 politik semata mata. Tapi org Melayu tetap dgn perangai Melayu suka ditipu. Saya bukan membela bangsa Cina tapi saya berasa malu bangsa saya terkenal dgn makan rasuah dgn memfitnah. Jarang sekali kita mendengar Chinese politician fitnah Melayu... itu bezanya org bijak berpolitik dgn Malay style berpolitik.

"Saya, Jamal Md Yunos memohon maaf kpd YB Yeo Bee Yin.... dan saya sekarang mengakui bahawa YB Yeo Bee Yin seorang yang jujur dan telus... Saya ingin memohon maaf kepada YB Yeo Bee Yin atas kesilapan saya ini...."

 

0:00 / 0:45

No comments: