PAS TIDAK BERANI MENEGUR UMNO DAN BISU TERHADAP MCA



MILO KOSONG KAW

Semasa PR dulu,bila geng-gang Pas mnyerang umno,maka semua media yang dikawal oleh umno terus menuduh geng-gang Pas itu sebagai RBA.. Kami geng-gang PR bangkit pertahankan geng-gang Pas itu kerana kami tahu RBA itu Hanya cerita yang direka-reka yang geng-geng umno melalui Unit Media Baru yang dikawal oleh Team JASA..Mereka-mereka dibayar berjuta ringgit melakukan serangan terhadap PR dgn mewujudkan berbagai crita fitnah terhadap pemimpin-pemimpin PR ketika itu,termasuklah fitnah terhadap Atgna.

Malah,akhbar Harakahdaily milik Pas juga banyak mendedahkan perancangan cyber-cybertrooper berbayar umno dgn mengadakan ecrita-cerita palsu terhadap PR,termasuklah cerita tentang RBA itu..

Hari ini,selepas berlaku perpecahan PR setelah Atgna meninggal dunia,maka tugas-tugas unit media baru umno itu telah diambil oleh geng-gang cyber Pas dengan memanaskan semula cerita RBA itu dgn tujuan untuk memburuk-burukkan PH,terutama sekali pemimpin parti Dap..Jelas,Pas hanya khadam dan hamba abdi kepada umno,dan tidak berani menegur MCA

No comments: