KAUM CINA DAN INDIA SEPAKAT UNTUK MENUMBANGKAN PAS DAN UMNO DALAM PRU15



Hashim Rayman


Apabila Pas dan  umno (pasno) menggunakan isu perkauman dan agama menyerang cina khususnya cina dap yang dikatakan kafir harbi maka kaum cina/india amat terasa dengan  fitnah tersebut.

Kerajaan Perikatan Nasional Pengkhianat telah mengistiharkan bahawa PN adalah Kerajaan melayu islam.

Cina/india merasa terpinggir dan menganggap sebagai warganegara Malaysia kelas kedua. Kenapa pasno menyerang dap begitu teruk dan menganggap AMANAH boneka dap? .

Tiada maaf bagi mu pasno dan tunggu pru15 ini kaum cina/india sepakat akan menolak pasno (PN) . Jangan tabur janji yang manis kepada cina/india dengan pelbagai manifesto dalam pru15 yang kononnya untuk mengumpan/mengail kaum cina/india kerana tidak boleh diperbodohkan.
MCA/Gerakan/MIC akan ditolak dalam pru15.
Kemenangan calon mca/gerakan/mic jangan dimimpi kerana memilih calon mca/gerakan/mic samalah kaum cina/india  memilih pasno.
Di Trg/Kel majoriti melayu melebihi 90% pasno bolehlah menang. Tapi mana-mana kerusi parlimen/dun yang mempunyai pengundi cina jangan harap mereka mengundi pasno (PN).Kaum cina merasa PN telah menghina mereka dengan fitnah yang cukup hebat dan jahat terutamanya penyokong pas.

Wahai pasno (PN)  kamu tunggulah angkara pasno menyerang cina khususnya dap maka pasno (PN) akan ditumbangkan dalam PRU15. Di negeri-negeri pantai barat/selatan dan utara yang mempunyai pengundi bukan melayu yang agak ramai tunggulah akibat pasno  menggunakan isu perkauman dan agama maka senjata tersebutlah yang akan makan tuan.

No comments: