BILA SI PENGECUT BERANI DI LUAR MESYUARAT...AHLI MAKIN MELUAT



Tun Razak

Semalam selepas Presiden Anwar Ibrahim keluar kenyataan, malam itu 46 'pimpinan' yang tidak hadir mesyuarat keluar kenyataan media serang kepimpinan yang hadir ke mesyuarat atas keputusan-keputusan yang dibuat dalam mesyuarat.

Dalam 46 nama itu dimasukkan lah sekali dengan ahli MPP yang telah dipecat dan ADUN-ADUN dan Ahli Parlimen untuk memenuhkan nama dalam kenyataan media.

Antara yang dipertikai adalah pemecatan 7 MPP AMK yang TIDAK PERNAH hadir ke mesyuarat walau sekali dan TIDAK membalas surat tunjuk sebab apabila diberi.

Inilah jenis manusia yang tiada adab dalam organinasi menyerang di luar mesyuarat dan tidak hadir ke mesyuarat rasmi parti.

Malah lebih buruk, menyerang Presiden dan kepimpinan parti secara terbuka di sebuah majlis makan malam yang ditayangkan secara live oleh media-media tertentu. Bukan sahaja menyerang, tetapi menghina pemimpin parti sambil disorak oleh sebahagian anggota.

Tapi salam ucapan malam itu, dengan angkuh dengan ucapan "Saya dan Azmin sedia dipecat" tetapi bila ada aduan dan usul untuk dipecat, menggelabah tidak tentu pasal.

Ini semua pemimpin parasit yang wajib dinyahkan dan dibuang dari KEADILAN.

#TolakPengkhianat
#TolakSiKitol
#PecatKakiPonteng

No comments: