TAKTIK KEMPEN CARA JAHAT PARTI AGAMA


Ahmad Muslim Badawi BadawiFollow

Antara Kempen Jahat PAS di Port Dickson, Sampai Usung Muslimat PAS dari Johor.. Mainkan Isu LGBT.. Apa kena mengena PH dengan LGBT ? apa kena mengena PRK Port Dickson dengan LGBT ? Ini Flash Mob Muslimat PAS hari Mengundi..
Bayangkan.. Muslimat PAS dikerah sebar risalah, Main sentimen agama, Isu LGBT, Oktoberfest, Liberal menghasut Orang Islam.. Jahat depa ni lagi teruk dari UMNO.. Pakai tudung Labuh.. Pakai Jubah Perangai lagi jahat dari Wanita UMNO..
Nasib Orang islam Port Dickson tak termakan dengan kempen Jahat dan dakyah PAS di Port Dickson.. Mungkin belah Kedah, Pantai Timur depa boleh lagi termakan..
Sudah sudah la Main sentimen Perkauman, Hari ini Muslimat PAS tambun ada Ijtimak.. Sekali lagi dipaksa guru guru PASTi sebarkan dalam Group whatsapp ,Group taman dan Masjid tentang Liberal.. Seolah Olah kalau tanpa PAS , semua Liberal, PAS tu Islam.. Dengan ustaz Roslan mana ko Belajar tu Muslimat ?
Teruk betui Kesesatan yang dibawa PAS, Sampai Muslimat yang dulu nya lemah lembut, Depa jadikan mereka buruk akhlaknya.. dalam FB pakai Jubah, Pakai Purdah, tapi bahasan maki hamun..mencarut.. Takda Akhlak langsung..
Kalau dah presiden dan Ulama nya tak Berakhlak, Serang Peribadi orang.. apa lagi Muslimat, dan ahli parti agama...
malukan nama Islam .

No comments: