Blog Papagomo : Blogger Lucah? Terima Saman RM10 Juta (Husam Musa) & Saman RM100 Juta (Anwar ibrahim)

Blog Papagomo : Blogger Lucah? Terima Saman RM10 Juta (Husam Musa) & Saman RM100 Juta (Anwar ibrahim)

by Staff Berita Semasa on March 26, 2013
papagomo
Blogger lucah siapa lagi kalau bukan blogger Papagomo. Antara blogger yang berada di barisan paling hadapan menyebarkan video seks dengan China Doll dan juga video terbaru melibatkan lelaki gay yang didakwa pelakunya adalah Ketua Pembangkang Malaysia, Anwar Ibrahim.
Blogger lucah, blog Papagomo sedang sarat menerima juga kes saman masing-masing daripada Husam Musa (saman RM10 juta) & Anwar Ibrahim (saman RM100 juta). Ada lagi yang kami tertinggal?
papagomo husam musa
Gambar dari blog Papagomo
Malangnya apabila dipanggil hadir ke mahkamah baru-baru melibatkan saman Husam Musam terhadap blogger Papagomo (memanipulasikan gambar di atas sehingga memberikan gambaran Husam Musa sedang berpimpin tangan dengan seorang perempuan Cina), wajah empunya badan masih muncul di mahkamah.
  • Defendan atau nama sebenar : Wan Muhammad Azri Wan Deris
  • Alamat : di Villa Apartment, Jalan 5/23 e, Danau Kota, Setapak, Kuala Lumpur
  • Antara tulisan Blogger Papagomo VS Husam Musa : “Tapi Kawe yakin rakyat Malaysia bijok dan crdik bilo keleh gambar ni. Ambo yakin sedikit sebanyak rakyat Kelantan akan buko mato kenal siapo hok dalam gambar ni.”
Ini antara apa yang berlaku di kandang mahkamah dalam perbicaraan baru-baru melibatkan kes saman Husam Musa VS blogger Papagomo :
  • Hakim bicara tegur peguam Papagomo : Pastikn anak guam kamu hadir semasa perbicaraan!
  • Husam beri keterangan dedahkan identiti Papagomo @ Wan Azri bersumberkan blog UMNO dan juga isteri Papagomo Bellina Omar Sharifuddin Chin!
  • Sekalipun peguam Papagomo bantah keterangan Husam yang quote Bellina, isteri Papagomo sebagai hearsay, hakim benar Husam teruskan!
blog papagomo
Sumber : Utusan Malaysia
Sedangkan Saiful Bukhari yang kelihatan “lemah-longlai” itu masih tetap berani & tiada masalah menampilkan dirinya ketika berlangsungnya kes perbicaraan kes liwat sebelum ini. Inikan pula blogger Papagomo yang kami lihat seorang individu yang kelihatan lebih gagah, dan nampak berani ditambah dengan misai melentingnya. Tetapi kemaskini blog, boleh pula seperti biasa?
Yang peliknya untuk kes seperti ini, SKMM seperti kelihatan hilang “taringnya” untuk mengesan pemilik blogger Papagomo. Sangat-sangat berbeza langkah dan  tindakan SKMM untuk kes kali ini. Laporan polis telah banyak kali telah dibuat terhadap blogger Papagomo ini, tetapi hasil dan tindakannya? Seperti macam dibakulsampahkan…

Blogger Papagomo Polis Trafik & Makan Rasuah?

Hakikatnya, mahkamah terpaksa digunakan untuk mengenalpasti identiti Papagomo. Pelik…..Mana SKMM, mana pihak polis? Blogger Papagomo ini bukan sebarangan punya blogger. Ini kerana blogger Papagomo mendapat jemputan untuk naik kapal selam Scorpene. Hebat bukan? Bukan sebarangan boleh naik tanpa “security clearance”.
Papagomo
Sumber : Sinar Harian
Nasihat kami kepada blogger Papagomo, berpeganglah dengan ungkapan “berani kerana benar”. Atas nama undang-undang dunia, datanglah dan pertahankanlah segala dakwaan yang telah anda karang di blog anda dengan yakin sekali berserta fakta-fakta yang anda miliki. Buktikan anda di pihak yang benar. Baik dakwaan anda terhadap Husam Musa ataupun kepada Anwar Ibrahim (SEPERTI DI SINI).
Di mahkamah inilah, medan terbaik untuk anda  (blogger Papagomo) pertahankan pendirian & dakwaan anda demi agama, bangsa dan negara. Buktikan kepada pembaca blog anda dan rakyat Malaysia yang anda bukan sekadar berani di laman maya semata…..

No comments: