MAT SEMBAB LARI DARI TUGAS

Baru-baru ini bukan main kagi dia mengutuk PKR, kononnya KR parti yang suka buat kecoh."belum memerintah lagi , kata beliau PKR dah kecoh dalam pemilihan" demikian jelas beliau kepada wartawan dan di ikuti dengan beerapa nangoi-nangoi yang turut sama mencerca PKR bahawa parti tersebut kecoh dengan pemilihan.

Memang biasala ...kecoh tetapi tak ada rasuah yang berlaku sebagaimana parti mat sembab yang selalunya di kaitkan dengan rasuah dan juga habuan yang besar-besar demi mendapat habuan dikemudian hari.

Hari ini timbul pula kutukan kepada mat sembab sebab lari dari tanggungjawab beliau selaku pengarah pilihanraya kecil. Selalunya beliau menjadi pengarah pilihanraya , kali ini beliau tidak lagi menjadi pengarah dan di serahkan kepada Tengku Razaligh Hamzah. Mana dia mat sembab yang kuat mengutuk parti PKR baru-baru ini????


Katanya, telah menjadi kelaziman bagi BN meletakkan tanggungjawab pengarah pilihanraya di atas bahu timbalan perdana menteri tetapi kali ini, menyerahkan beban itu untuk digalas oleh Ketua Umno Gua Musang Tengku Razaleigh Hamzah."Kenapa Umno lari daripada norma biasa di mana , yang mana (beliau) akan menjadi pengarah pilihan raya setiap kali pilihan raya kecil berlaku bagi BN.

"Kali ini kenapa dia lari. Mana janjinya untuk jambatan di Manek Urai. Mana janji dia untuk memberikan sumbangan untuk warga tua di Manek Urai. Ke mana dia lari?" katanya dalam satu sidang media di ibu negara hari ini.

awat dia lari dari tangungjawab sebagai ketua gerombolan untuk menawan semula DUN Galas.Malanya Mat sembab mula menikus menyorok melarikan dirinya sebagai ketua yang akan merampas kembali dan sudah tentulah kali ini akan menjadi bahan ejekan apabila parti keramat beliau yang akan bertanding sudah membuat persedian mental dan fizikal hata taburan sumbangan dan janji-janji jambatan dan juga bantuan kepada umat miskin Melayu.

Kalau tak siap jambatan, sudah tentulah janji tak di tunaikan lagi , tetapi itu dulu, sejak dahulu kalanya orang Melayu menerima sahaja janji-janji dari parti keramat tersebut yang suka menipu orang Melayu. Sampai sekarang pun , walau sudah kalah perangai dan sikap gerombolan tak ubah sejak merdeka sampai sekarang dan kerana itulah orang Melayu telah mula menyampah dan menganggap bahawa janji parti gerombolan hanya janji palsu belaka , malah di jadikan mainan dan senda gurau....


Mana Mat Sembab????????hilang ka dia.... Cuba Saifuddin tanya mana pi mamat sekoq ni????

No comments: