GAMBAR-GAMBAR DI PENAMAAN CALON PAGI TADI



2 GAMBAR YANG BERBEZA.KALI INI Umno AKAN MELAWAN PAS DI PERMATANG PAUH




SAMMY VELLU DATNG BERJUMPA PIMPINAN PAKATAN










SHAHRIZAT JUGA DATANG BERTEMU




SELEPAS DIISTIHARKAN SEBAGAI CALON BAKAL YB USTZ SALLLEH MAN BERUCAP DI ATAS SEBUAH LORI MENJELASKAN RANCANGAN UNTUK BERKEMPEN DAN BERUSAHA UNTUK MENANG DI PERMATANG PASIR.



PERMATANG PAUH-Penamaan calon di IKBN Kubang Semang pagi tadi berjalan lancar.Namun dalam usaha untuk bertanding kali ini dan usaha untuk menjatuhkan air muka DSAI di mata rakyat sekali lagi Umno Bn akan berhadapan dengan jentera Pakatan rakyat di Permatang Pauh.



Ini bukan sahaja memalukan Umno dengan peguam yang telah di tarik balik lesen guamamnya , kini rakyat di kampung-kampung menyatakan bahawa Rohaizat bukan seorang calon yang sesuai untuk di letakkan kerana mempunyai masalah berkaitan dengan moral.

Beliau di katakan terbabit dengan kes pecah membabitkan wang pembeli rumah.Ini akan di jadikan isu oleh pihak pakatan untuk menjelaskan kepada rakyat.Ini juga membuktikan Umno tiada calon dan pimpinan yang boleh di ketengahkan.Sayang sekali Umno masih juga tidak belajar.Dan Pakatan rakyat harus belajar dari peristiwa ini.


Nama kedua-dua mereka disahkan sebagai calon selepas Suruhanjaya Pilihanraya (SPR) menolak 15 bantahan yang dibuat terhadap mereka.

Usaha seorang pakar motivasi Kamarul Ramizu Idris, yang pernah bertanding di Bukit Gantang dan Penanti untuk menjadi calon tidak kesampaian apabila beliau terlambat menghantar kertas pencalonan melebihi masa yang ditetapkan iaitu sebelum jam 10 pagi.

Beliau dilaporkan tidak serius untuk menyertai pertandingan kali ini selepas dua kali hilang wang pertaruhan untuk dua kali penyertaannya sebelum

No comments: