CUBAAN UNTUK GAGALKAN HASRAT RAKYAT

Demo besar isu ISA 'mungkin huru-hara'
Jimadie Shah Othman Jul 24, 09 12:48pm


Rancangan Perwaris untuk sama menganjurkan sokongan kepada ISA dilihat sebagai usaha untuk menghalang demontrasi besar-besaran GMI.Oleh yang demikian di sarankan GMI berundur sehari iaitu pada hari ahad dan biarkan Perwaris melakukan demontrasi dahulu.

kita lihat apa ada udang di sebalik batu atau sebaliknya.Jika benar kenapa mahu diadakan serentak.Pilihan yang ada bagi GMi adalah Sabtu sesuai kerana banyak penyokong boleh hadir, dan ahad boleh kembali.

Jika dilakukan pada hari Ahad kemungkinan ada penyokong yang hadir dari negeri-negeri yang bekerja tidak dapat hadir untuk bersama.Maka kerana itu Sabtu dipilih bersamaan 1 Ogos.

Turut sama menjadi bahan untuk melompat naik semula ialah Ibrahim alkataki.Ibrahim alkataki adalah gelaran yang diberikan di ketika era reformasi awal dimana ketika itu beliau masih menjadi menteri di bawah Mahathir.Kehidupan seekor katak adalah melompat maka kerana itu aia akan sentiasa sahaja melompat untuk mencari lopak yang banyak airnya.

Biarkan mereka melompat dahulu iaitu Perkasa dan Perwaris,sama ada kita lihat ramainya mereka atau kita lihat ramainya yang anti ISA????


Berita di era 98 dahulu dalam Mahafiraun dan Minda Rakyat

LAGI FITNAH IBRAHIM AL-KATAKI
Gara-gara ghairah memfitnah, maka Ibrahim Ali Al-Kataki dengan tidak sengaja ... Jika demikian Ibrahim Ali-AlKataki terfitnah UMNO dan dirinya sendiri. ...members.tripod.com/polong_cyber/select2/110248.htm - Cached

No comments: