YB ADLAN-JANGAN PERCAYA UMNO.ONE MALAYSIA



Menurut Yb Adlan lagi,One Malaysia hanyalah omongan kosong dan tidak lebih dari retorik kerana beliau berpendapat bahawa belum pun sampai 3 minggu, kaum India MIC telah mula menuntut ONE India dimana antara tuntutan mreka ialah nilai satu kepala bagi kaum bernilai 1 juta .Manakala di Pulau Pinang MCA dan GERAKAN juga telah menuntut One Chinese untuk menyatukan bangsa mereka di bawah Bn.Ini telah berlaku 50 tahun yang lalu. Umno/bn cuba membawa kita balik semula ke belakang kerana konsep ini sebenarnya telah lama di amalkan oleh parti-parti komponen dalam Bn namun ianya tidak bersandarkan semua kaum tetapi berdasarkan kaum masing-masing.


1 juta org india hindraff itu adalah sama untuk semua rakyat ,nilai sudah tentu lebih dari itu.Nilai rakyat Malaysia lebih lagi dari itu yg hidup sebagai rakyat negara ini.Umno cuba merahsiakan hal ini.. Menurut Yb Adlan lagi di kawasan beliau berlaku baru-baru ini kes ke 6 rakyat Malaysia mati bunuh diri kerana kesempitan wang dan ini telah lama berlaku akibat ekonomi.

Lihat degn jelas dimana mereka cuba meningkatkan semula semangat perkauman.pilihanraya ini adalah untuk memilih wakil untuk membentuk kerajaan baru ,pakatan baru kita tak mahu 7 bank asing yg akan masuk menjalankan perniagaan dan pulang ke negara asal.Bebanan di pindahkan kepada rakyat.

Kita tolak parti yang tidak bersama Pakatan Rakyat.



No comments: