ADU DOMBA YANG MEROSAK KAN PARTI-UNTUK SEMUA PARTI DI DUNIA


BABI makhluk Allah itu lebih mulia daripada manusia yang mencari makan dengan menjaja fitnah dan melaga-lagakan sesama umat manusia. Bagi umat Islam, memang tiada bezanya antara daging kamu dan daging babi. Kedua-duanya haram dimakan, tetapi babi tak menjaja fitnah untuk dijadikan sumber makanan & darah daging anak bini. Babi pun tak makan bangkai babi, tetapi kamu ibarat memakan daging mayat saudara kamu sendiri. TIDAKKAH KAMU ITU LEBIH HINA DAN KEJI DARIPADA BABI?



Yang ini di petik dari kata-kata Web Master Marhaen.Agak menarik juga.Gambar atas tu gambar babi utan yang original di tangkap dalam hutan Pahang sewaktu pengembaraan baru-baru ini.
Pedih juga Webmaster Marhaen hentam ni.Sasaran untuk TV3 dan Utusan...tapi mendalam tu.Ada blog yang dok hentam orang-orang tertentu sebenarnya di poskan pada bulan puasa lagi.Tapi tak disiarkan.
Hemtam-menghentam ni kalau dikaji dalam sejarah politik UMNO saja yang dok buat kerja-kerja kotor.Saluran parti lebih elok dan berhemah.Jadilah dan lakukan dengan cara yang berhemah.Banyak yang cerdik pandai boleh tegur-menegur.
Kalau kita lihat dalam DAP dan PAS, kita dapati memang ada kelemahan di mana-mana sedikit sebanyak.Tapi rasanya ahli parti-parti ini tak buat kerja-kerja menjatuhkan selain UMNO.
Rasanya kes TKM1 Pulau Pinang ni mainan UMNO Pulau Pinang.Ahli Parti tak buat rasanya.
FIKIR-FIKIRKAN 51 TAHUN NAK TAWAN 6 NEGERI AKAN HILANG SEKEJAP SAHAJA........ JADI ORANG YANG BIJAK DAN CERDIK



No comments: