DI HOSPITAL MANAKAH ADANYA PAKAR SODOMI???


PIC:MALAYSIAKINI

Mungkin di HKL mempunyai pakar sodomi.Mungkin itu yang dimaksudkan oleh pihak berkuasa sekarang? Ini adalah kerana selama ini Hospital PUSRAWI tiada pakar sodomi.Bertambah lagi pakar-pakar dalam Malaysia dan pakar sodomi hanya ada di HKL???





Ini adalah kerana Saiful haya mengadu bahawa beliau tidak boleh membuang air besar, pening-pening dan sakit dubur kerana mengadu diliwat.Maka kerana itulah beliau di periksa atas faktor tersebut.









'Saiful tidak diperiksa berkaitan liwat'
Abdul Rahim Sabri Jul 30, 08 3:03pm








SAMA MACAM LINGGAM KATA, NAMPAK MACAM SAYA TAPI BUKAN SAYA








Dalam sidang media di hospital itu, pengurus besarnya Wan Mahmood Wan Yaacob tidak menolak kemungkinan salinan laporan itu sahih dengan berkata "ia kelihatan sama (dengan salinan asal).""Salinan asal ada dengan saya," katanya apabila ditanya beberapa kali kesahihan salinan yang kini disebarkan di internet sejak kelmarin.





"Nampak sama tapi tidak sama."Beliau menambah, Hospital Pusrawi sedang menjalankan siasatan dalaman berhubung kebocoran laporan tersebut."Tujuan siasatan dalaman, pertama sekali kita mahu sahkan apa yang yang dikeluarkan itu sama dengan apa yang ada pada kita."Kedua, kalau betul, kita hendak tengok siapa yang berkemungkinan membocorkan laporan sehingga menyebabkan maklumat tersebut dapat kepada pihak ketiga

No comments: