SATU KOMEN DARI NEGERI SEMBILAN DARUL NIPAH

Nak cakap sikit pasal projek khinzir raksaksaApril 11, 2008 : 09.31

NAK BAGI RAKYAT SELANGOR MANDI PANTAI PORT DIKSON YANG ADA NAJIS BABI KOT.TAK RELA U.NANTI VIRUS NIPAH AKAN MEREBAK KE SELANGOR PULAKKKKKKK


DALAM TAHU...RUPANYA MEMANG TAK TAHU.KUANG...KUANG....KUANG



Projek Khinzir Raksasa (PKR) yang dilaksanakan oleh gabungan kerajaan pakatan tiga parti di Selangor bolehlah disifatkan sebagai ‘hadiah’ kepada rakyat oleh kerajaan yang ada kini, di bawah pimpinan Parti Keadilan Rakyat.
“Hadiah’ ini pula sebenarnya bukan diberi khas dengan penuh ikhlas dan sepenuh hati oleh Menteri Besar Selangor, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim. Sebaliknya ia adalah pemberian dalam keadaan yang terpaksa.
Saya difahamkan, Menteri Besar dan PKR tiada pilihan lain terhadap cadangan yang dibawa oleh Teresa Kok, seorang ahli mesyuarat kerajaan negeri yang baru, MB terpaksa aqkur dengan kehendak DAP kerana parti itu ada meletakkan syarat.
Syaratnya ialah, jika projek PKR ini ditolak, maka DAP tidak keberatan untuk menarik diri daripada kerajaan campuran. Jika ini berlaku, maka Parti Keadilan Rakyat akan terancam. Mereka akan kehilangan 18 kerusi yang kini diwakili DAP. DAP pula sudah mengetahui dan yakin bahawa PKR pasti tidak bersedia kehilangan kawan. Jika benarlah apa yang saya dengar iaitu DAP lebih berkuasa daripada MB, maka tunggulah masanya rakyat Selangor pasti akan mendapat lebih banyak hadiah lagi. Wakil-wakil PAS kenapa senyap sahaja? Mat Serba Tahu,Nilai

No comments: