PRESIDEN UMNO MENGESAHKAN 10 DARI 115 SD DIDAKWA DIN TOMPOK TIDAK BOLEH DIKIRA, INVALID..!!



1) Kan saya dah byk kali tulis?? Dah setahun saya tulis pasal ni. DLNA yg mula-mula dedahkan tentang "akurjanji" atau perjanjian yg ditandatangani oleh semua calon MP dan ADUN BN. DWAWD pun sudah jelaskan secara eksklusif dan terperinci. Video2 penjelasan mereka telah saya siarkan.


2) YDPA ke 16 telah dimaklumkan tentang hal ini sbb itu baginda bagi tahu Din Tompok bhwa dia TAK CUKOP JOMBLAH. Din Tompok pura-pura tak tahu dan kata "ntah kenapa tak dipanggil angkat sumpah"? Walhal sbb 10 SD tu tak boleh pakai. Malah 4 org dari GPS turut bg SD pada DSAI. Tapi walatok, walargon, walaun & untit KHAWARIJ enggan terima fakta dan hakikat ini. Mereka terus PUTAR BELIT dan ambil kesempatan atas tindakan Din Tompok serah SD pada polis.


3) Semalam saya tulis artikel mempersoalkan Apa tujuan Din Tompok serah 115 SD pada polis sebenarnya?? Sebab saya dah JANGKA, dah ANTICIPATE atau PRE-EMPT yg puak KHAWARIJ akan SEBAR "Fake news" gila2 punya kununnya Din Tompok dah cukup JOMBLAH tapi istana yg "TIPU", taknak terima atau "hilangkan" atau "sorok".


4) Baca : 𝗗𝗜𝗡 𝗧𝗢𝗠𝗣𝗢𝗞 𝗦𝗘𝗥𝗔𝗛 𝗦𝗗 𝗣𝗔𝗗𝗔 𝗣𝗢𝗟𝗜𝗦 𝗨𝗧𝗞 𝗔𝗣𝗔 𝗦𝗘𝗕𝗘𝗡𝗔𝗥𝗡𝗬𝗔? 

Link : https://www.facebook.com/Zusdin3/posts/487922040769061


5) TELAHAN saya ternyata benar. Anda lihat dlm whatsapp group setiap minit walaun KHAWARIJ ulangsiar posting RPK kununnya bertanyakan Dato' Pengelola Bijaya Istana Negara ke mana pergi 117 SD (sdgkan Din Tompok kata 115 SD shj) yg KUNUNnya telah puak PNyakau Nasional serahkan? Posting walaun tu kununnya mereka bertanya istana tapi sebenarnya mereka cuba bina persepsi seolah-olah istana "menipu". Jahat tak jahat puak SETAN KHAWARIJ nih?


6) Nampak mainan halus mereka nak salahkan ISTANA dan YDPA ke 16?? Elok juga jika pihak istana atau pihak2 berkenaan buat laporan polis terhadap walaun-walaun yg dok sebar BERITA PALSU itu bagi membina persepsi jahat seolah2 Din Tompok CUKOP JOMBLAH tapi YDPA taknak lantik dan istana digbrkan seolah2 sengaja "hilangkan" SD berkenaan. Walhal kaedah dan proses melantik PM samada nak terima SD atau tidak atau dgn cara lain adalah HAK dan KUASA MUTLAK YDPA. Boleh hantar SD tapi Tuanku akan siasat dulu.


7) MEMANG Jahat puak KHAWARIJ ni. RAKYAT PERLU SEDAR dan jangan sokong KHAWARIJ. Saya yakin tindakan jahat ni akan terima KIFARAH dari Allah SWT. KHAWARIJ keluar dari ketaatan terhadap Ulil Amri dan pemerintah sdgkan Allah dan Rasul perintahkan kita taat pada Ulil Amri selagi mana Ulil Amri itu TIDAK mengajak kpd maksiat.


8.) Tuanku ajak kpd PERPADUAN bukan ajak buat maksiat pun, tapi puak KHAWARIJ ingkar, terus hina Raja dan fitnah istana??


GILA lah PNtaksub-PNtaksub KHAWARIJ nih.


-Zus Din 

23082024



No comments: