PMX HADIRI JAMUAN BEKAS PELAJAR MCKK

 












Saya sempat hadir majlis makan tahunan Persatuan Bekas Pelajar Kolej Melayu Kuala Kangsar (MCOBA) sambil menyantuni hadirin yang terdiri dari sahabat lama sewaktu zaman kolej dahulu selain alumni persatuan.


Ruang lingkup itu saya gunakan untuk bertegur sapa dan bertanya khabar selain diajak bergambar sebagai momen kenangan.


Dalam ucapan ringkas, saya singgung rancangan dan hala tuju kerajaan khasnya demi pembangunan agenda bangsa selain meningkatkan ekonomi dan menoktahkan kemiskinan.


Bagi mencapai hasrat itu, saya maklumkan, tidak akan tolak ansur dalam isu tatakelola dan cita-cita kita angkat martabat negara ini untuk menjadi negara hebat di rantau ini.


Insya-Allah saya akan lebih bebas dan tegas menarik teknokrat atau pakar-pakar dan membantu kementerian.


#MalaysiaMADANI



No comments: