KOMEN TENTANG ERRA & PEJA...








NORMAN RADZUAN

Kes Erra dan Peja sebenarnya malas nak ulas tapi sebab masih panas saya ulas pendek saja. Beginilah Peja tu kahwin dgn sepupu saya. Tu gambar ibu saya bersama Peja dan sepupu waktu Peja jadi MB. Dgn Erra pula, saya dgn dia flight bersama ke Brisbane, London dan Stockholm. Cuma tak sebilik bersama.
Jika Erra pilih harta dia akn pilih Peja tapi kalau dia pilih rupa dia pilih Abg Jamil. Taklah gossip je kisah kahwin tu...sebab utamanya saya yakin Erra tetap setia menanti pintu hati saya terbuka utk dirinya.
Note: Pengesahan org paling rapat dgn Erra yg merupakan ibu angkat kpd anak Erra...tidak lah. Cousin pun bagitahu tak. So confirm gossip. Jadi close case. Kalau Abg Jamil beritahu hampa tak mahu percaya, nak percaya cakap Azmin?... so kita fokus isu RM 1.8 trillion.

No comments: