TOK USIN MIMPI LAGI

 Image may contain: 2 people, people standing, text that says "BH ONLINE PRN Sabah: PAS nak bertanding 10 daripada 73 kerusi SELASA, 8 SEPTEMBER 2020 @ 9:30 AM DIJABATANPERDA RNEO BH ONL Takiyuddin Hassan menyerahkan sumbangan kepada wakil Pusat Asuhan Tunas Islam (PASTI) Nurul Hannani, pada Majlis Makan Malam Perdana, di sini malam tadi. -Foto NSTP/ABDUL RAHEMANG TAIMING TAWAU: PAS berhasrat bertanding 10 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) pada Pilihan Raya Negeri (PRN) Sabah dan berharap tiada pertembungan tiga penjuru."


Tok sujud syukur berkali-kali. Di bawah kerajaan yang guru tok masuk ikut atap ini, dapat juga parti keramat tok ini bertanding di Sabah. Sekurang-kurangnya Sabah adalah negeri yang bakal guru tok laksanakan hukum hudud seperti yang telah guru tok laksanakan di Kelantan dan Ganu. Sepuluh calon dari parti guru tok pasti akan menang dan lebih bangga lagi kerana parti guru tok lebih banyak dapat kerusi bertanding di Sabah berbanding parti Anwar.

Dan...

Huisshh..terkejut. tok terkejut dari mimpi. Bini tok kejut tok ajak main...malam jemahat, katanyam. jilakee..tengah syok mimpi tadi..


No comments: