DOA DIA SAJA MAKBUL GAMAKNYA, DOA ORANG TAK MAKBUL...KENA KE DIA MELALUT LA LEBAI...

RAMZAN AHMAD

Amboiiiii sedapnya karang ayat bila kena kat batang hidung sendiri@tujuh point lima inci?
Time dia kutuk@hina sampai rapat ke dinding orang yang tak satu kapai dengan dia dia tak perasan pulak???
Orang lain yang dia hina@kutuk pasai tak sekapai dengan dia dulu tu tak ber"Tuhan"kan Allah SWT ka????
#kasi up laa repot polis tu kemetot weyyy!!!
#stakat bikin status buat WALAUN jilat baik tak payah laa kemetot oiiii😂
#time dok tayang "scud" tu tak ingat Tuhan pulak bila dah "kena getah" baru nak ingat Tuhan ka kemetot oiiii???😏
#pstttttt....lagi satu kata kat batang hidung sendiri ka ???
#Sat admin sat bukan admin...hishhh pening walaun😂😂

Koyak sungguh mental lebai ni. Sampai nak mengadu dgn Tuhan tiap2 mlm suruh pisahkan roh dgn jasad orang yang cabar dia buat report polis atas isu Leena atau "Petronas With Love". Kerja Malaikat maut pun dia nak jaga. Bayangkan, kalau lepas ni lebai tu sendiri yang terpisah roh dari jasad? Tentu orang akan tafsir macam2. Sbb tu, jgn buat main2 doa begini. Lawan saja di mahkamah, tak perlu gelabah kalau kamu benar. Malu la dgn si Alexander Pittsuwan Thomprason tu, dia tenang dan ok je..semakin kerap post episod by episod...

Imej mungkin mengandungi: 1 orang, teks yang berkata 'Mokhtar Dup hr Anda boleh maki dan kutuk saya berapa puluh gantang yg mahu. Kerana maklum berpolitik secara yg paling bertamaddun. Tapi melampau. sudah tidak tinggal lagi kehormatan saya selain saya menyebut nama kamu pengaduan Tuhan. Walaupun kamu bersembunyi disebalik nama palsu atau fake akaun,namun Allah tahu siapa kamu. mlm kamu bermunajat Allah. memisahkan ruh kamu jasad kamu. Allah tahu..saya tiada kesalahan terhadap kamu. mohon seluruh teman yg mengenali saya aminkan doa saya ini setiap mlm. Moga menjadi pengajaran kepada org lain. Nota: polis berkaitan admin fb dibuat. Bukan Admin. juga telah 2. JULAI.2020.'

No comments: