Thursday, May 21, 2020

SIAPA BARD TU?


Ramai yang forward kat aku status ni.  Mereka tanya sape Bard tu?  Aku kata BARD tu bermaksud "Budak Azmin Rasuah Dedak" (BARD).  Dulu hebat serang si Kitol, kes kubah masjid lah, pintu gerbanglah, tanah ijok lah, macam-macam  diad selongkar tapi selepas meniaga ayam bankrap dan jual online gajet murah tak laku, jadilah dia "pelacur jalanan" . Itulah maksudnya "BARD".

Punya la Anwar jaga dia, sampai dapat dua kali bertanding pilihanraya.  Orang lain nak dapat merasa sekali pun susah.  Tapi Anwar kasi dia tempat terbaik di P.Pinang, malangnya lebai yang khianat bertanding sekali, dia pun kalah.  Tapi dia dok hentam Anwar dan bersama lebai sekarang...nampak tak perangai dia?  Haha

W.Faudzin


No comments:

Blog Archive

My Blog List

Followers