NAK PILIHANRAYA ...SERANG ANWAR..HA..HA INGAT BOLEH MENANG KA???

Anwar amal sikap double standard dalam sesuatu isu

INI PULA FITNAH ATAU APA AMERIKA AMAL DAOUBLE STANDART JUGA????

Amerika dakwa 2 syarikat, 2 rakyat Malaysia hantar teknologi tentera ke Iran

KUALA LUMPUR 23 Nov. - Tempoh yang panjang diambil oleh mahkamah untuk menyelesaikan sesuatu kes dijadikan modal oleh Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR), Datuk Seri Anwar Ibrahim bagi menutup sebarang isu yang dihadapinya.

Ahli Majlis Tertinggi (MT) UMNO, Datuk Seri Mohamed Khaled Nordin berkata, tindakan saman juga merupakan senjata Anwar untuk menutup mulut sesiapa saja yang membuat tuduhan terhadapnya termasuk bekas rakan karibnya, Datuk S. Nallakarupan.

"Beliau tahu mahkamah ambil masa panjang untuk selesai kes. Justeru, sesiapa yang buat tuduhan terhadapnya akan disaman bagi menutup sementara isu itu," katanya ketika dihubungi Utusan Malaysia di sini hari ini.

Pada 16 November lalu, Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur memerintahkan Nallakarupan membekalkan butiran terperinci berhubung dakwaan bahawa Anwar menerima wang RM60 juta daripada syarikat perjudian, Magnum Corporation Bhd. (Magnum).

Antara butiran yang perlu diserahkan dalam masa 14 hari itu adalah tarikh transaksi RM60 juta dibuat, siapa yang memberikannya dan tempat duit itu diserahkan.

Khaled menambah, tindakan Anwar juga jelas menunjukkan betapa beliau seorang yang mengamalkan sikap double standard dalam sesuatu isu.

"Dari satu sudut, mahkamah digunakan untuk menghalang mereka yang menuduhnya, tetapi apabila berdepan dengan tuduhan daripada Saiful Bukhari Azlan, beliau pertikai pula mahkamah dan berusaha melengahkan perbicaraan," katanya.




1.NAK PERCAYA MACAMANA KALAU PUNGKOQ SAIFUL TAK KENA TUSUK ..KATA DOKTOR

2. NALLA PUN PERLU BAGI TARIKH TRANSAKSI SAHAJA....BUKAN PAYAH PUN...DAH ADA BUKTI..

3. KHALED BELUM KENA SAMAN...ELOK SAMAN PULAK KHALED NI SEBAB MENGHINA KEPUTUSAN MAHKAMAH......


No comments: