JIJIK.


 JIJIK


Rafidah Abdullah


Didalam bulan Ramadan yang mulia ini, ada manusia terus menerus berperangai JIJIK. 


Mereka tuduh orang macam saya tidak boleh melatih pakar. Hanya mereka di institut pengajian tinggi sahaja boleh. Kata kami yang menipu, saya mohon anda lihat cermin siapa PENIPU dan PENGANIAYA yang sebenar. Kawan-kawan saya Universiti tidak ada masalah pun menghantar doktor-doktor MASTERS kepada saya khususnya dan KKM, amnya. Saya JIJIK membaca penulisan yang nama penulis tidak disebut. Baling batu, sorok tangan - PENGECUT. 


Selepas Itu, ada hati nak serang saya, tapi tidak mahu buat sendiri. Uğut orang lain suruh buat. PENGECUT. 


Ingin saya mohon doa dari seluruh rakyat Malaysia, memberi saya dan rakan-rakan seperjuangan kekuatan untuk keadilan dan masa hadapan rakyat Malaysia. Manusia yang dah tua, dah bersara, dekat bersara dan secara jelas ada kepentingan diri - SILA KETEPI.



No comments: