Jay Hahn Lawan Tetap Lawan-lagu dituju pada menteri ph dulu dan dap juga yang mula angkuh dan sombong


Aku sebenarnya ada beberapa lagu baru tapi belum ada mood nak rakam. Hari ni aku nak share balik lagu yang aku rakam lebih setahun yang lepas.
Lagu ni aku tulis sebab kecewa dengan pemimpin PH yang jadi menteri. Masa tu mereka tampak terlalu setia kepada Mahathir sampai kecewakan penyokong sendiri.
Hari ini, lagu ini aku nak tujukan kepada pemimpin DAP. Kalau betul nak tukar haluan, nak tinggalkan PH, silakan. We're ready. Kita akan LAWAN TETAP LAWAN.
LAWAN TETAP LAWAN
Lagu/Lirik/Vokal: Jay Hahn
Di kala limbungan tersasar di awangan
Terhempas dan jatuh menyusur kemenangan
Hatiku berdarah melihat kecurangan
Hanyut kian jauh menyudut pejuangan
Mudah kau terlupa realiti
Hingga kemenangan mencipta tragedi
Luput semua kata dan janji
Yang dipertamakan hatimu sendiri
Satu kebangkitan sengaja dikuburkan
Dilemasi nafsu yang memburu habuan
Musnah segala yang pernah kita pertahankan
Tinggal rasa pedih digiris kepuraan
Tiada lagi kata-kata berapi
Jerit dan laungan tinggal hanya sepi
Terjejak ke puncak yang didaki
Janji kesetiaan sekadar satu mimpi
Kau berubah haluan
Tiada lagi persamaan
Bukan jarak yang memisahkan
Hala yang bertentangan
Kau palu gendang pertarungan
Dengan watak yang kau mainkan
Daku tiada halangan
LAWAN TETAP LAWAN
Luput semua kata dan janji
Yang dipertamakan hatimu sendiri
Terjejak ke puncak yang didaki
Janji kesetiaan sekadar satu mimpi
Harapanku tiada lagi
Hanya tinggal memori
Takkan kekal abadi
Cita yang dikhianati
Kau berubah haluan
Tiada lagi persamaan
Bukan jarak yang memisahkan
Hala yang bertentangan
Namun tiada penyesalan
Jika ini yang kau inginkan
Aku tiada keraguan
LAWAN TETAP LAWAN

No comments: