*KEMESRAAN YDP AGONG BERSAMA ANWAR DAN KAK WAN MENYAKITKAN JIWA MUSUH ANWAR*





Imej mungkin mengandungi: 9 orang, orang senyum, orang berdiri






Siapa musuh Anwar?  Mereka adalah yang tidak mahu melihat Anwar menjadi PM.  Mereka ini ada di dalam parti dan di luar parti. 

Musuh beliau di dalam parti yang dahulunya pandai "berlakun" kononnya sebagai pejuang reformasi, kini telah terserlah di mata ahli-ahli parti siapa orangnya.  Musuh di luar parti sudah tentunya mereka yang takut tentang kepimpinan Anwar di dalam menerajui negara nanti bakal menenggelamkan parti mereka. 

Musuh di dalam parti itu kini cuba berganding bahu dengan musuh di luar parti.  Tidak pelik kalau dia menyatakan secara terbuka menyokong pembangkang agar PH melanggar janji manifesto untuk mengangkat Anwar sebagai PM.  Orang ini menang di dalam pilihanraya dan dapat merasai kerusi empuk sebagai menteri kanan hasil dari manifesto yang disokong oleh rakyat, tiba-tiba menyatakan sokongan kepada Pembangkang.
Imej mungkin mengandungi: satu atau lebih orang, cermin mata dan teks





Bangsat apakah ini?  Tidak cukupkah dengan nikmat yang kamu perolehi dari pengorbanan tumpahan air mata dan darah dari sosok tubuh bernama Anwar Ibrahim?  Selayaknya kamu dihina bukan sahaja oleh ahli-ahli parti bahkan dari sedarah sedagingmu sendiri.  Bertaubatlah, sila kekal tenang. 

*WFAUZDIN NS*


No comments:

(function() { var d = document, w = window; w

BMF..ISLE TERANCAM DIFITNAH ZAMAN PH...ZAMAN INI LEBAI BERKUASA BMF..IKLAN RAYA 22 KALI RETORIK RETORIK....KAH....IDUP DAP..IDUP DAP...INI BUKAN SALAH DAP...

  Iklan raya judi bukti kerajaan Melayu Islam hanya retorik! April 16, 2021  Kenyataan Media 𝗣𝗥𝗢𝗠𝗢𝗦𝗜 𝗝𝗨𝗗𝗜 𝗢𝗡𝗟𝗜𝗡𝗘 𝗠𝗘𝗥𝗜𝗔...