TERKINI : 17 CAWANGAN UMNO DESAK SELESAI KRISIS DALAMAN????UMNO ADA KRISIS KAH???

17 cawangan UMNO bahagian desak selesai krisis dalaman.

Umno mana boleh ada krisis.Kalau Umno punya krisis yang berpanjangan , bermakna Umno menghadapai masaalah untuk mendapatkan sokongan Melayu. kenapa Umno perlukan sokongan Melayu , kerana tunjung Umno adalah Melayu.

Ada berita yang menyatakan bahawa Umno sendiri agak terkejut dengan sokongan pengundi di Johor Bahru berdasarkan kepada hasil kajian dimana di dapati belum tentu Melayu Johor mengundi Umno ,dan PAS dikatakan akan melebarkan sayapnya di negeri tersebut dalam sedikit masa lagi dan dikatakan akan menambahkan bilangan kerusinya di kawasan tertentu.

Umno mula meracau sebagaimana pimpinannya kerapkali meracau dan juga akhbar mereka utusan meracau yang kerapkali membuat kenyataan yang di lihat sebagai tidak demokratik.
Kita tidak jelas mengenai krisis dalaman, namun kita jangkakan bahawa krisis dalaman parti Umno tidak dapat menyediakan mereka untuk mengalah melainkan dengan hanya sokongan dan dokongan media.


maka kerana itu media pembangkang di kongkong walhal, banyak lagi media lainnya yang memberikan gambaran negetif kepada pencapaian Umno kini.


17 cawangan UMNO bahagian desak selesai krisis dalaman 11:07am



Satukan Umno dulu sebelum ajak PAS
Harakahdaily

KUALA LUMPUR, 13 Julai: PAS menasihatkan mereka yang cuba berusaha menyatukan parti itu dengan Umno supaya tolong menyatukan sesama Umno dahulu sebelum menyatukan orang lain.

Berita penuh...





No comments: