RUMAH TERBUKA PKR NEGERI MENDAPAT SOKONGAN DAN SAMBUTAN YANG PADU DARI RAKYAT PULAU PINANG.


OLEH:Wartawan Rasmi Laman Reformasi


PULAU PINANG- 28 OKT- Majlis sambutan rumah terbuka PKR negeri mendapat sambutan dan sokongan padu dari masyarakat PulauPinang .Majlis yang turut dihadiri oleh pengerusi badan perhubungan negeri Dato Zaharin dan pengarah Pilihanraya Negeri En Mustaffa Kamal ini turut di meriahkan dengan ucapan DSAI yang dirakamkan melalui klip video,turut hadir barisan pimpinan negeri dan berbagai lapisan masyarakat majmuk Pulau Pinang.


Dalam majlis ini juga Dato Zaharin mengadakan sidang media berhubung dengan keadaan semasa iaitu tarikh pilihanraya yang masih menjadi tandatanya. Menurut beliau PM akan mengadakan pilihanraya awal kerana untuk mengabui mata masyarakat kerana kenaikan tol ,minyak dan harga barang yang sudah pastinya tidak akan dapat dikawal oleh kerajaan.


Oleh demikian kerajaan pimpinan Abdullah Ahmad akan mengadakan pilihanraya awal dalam tahun ini juga dengan alasan mendapat mandate rakyat. Dengan demikian pihak BA akan memastikan sokongan masyarakat di Pulau Pinang akan memihak kepada kami.


No comments: