BUKTI "ONE CARDINAL RULE" (1CR) SENTIASA RELEVAN.

 

No photo description available.

BUKTI "ONE CARDINAL RULE" (1CR) SENTIASA RELEVAN.

SEAWAL APRIL 2020 sejak #PNkhianat RAMPAS KUASA saya dah tulis pasal "ONE CARDINAL RULE" yg Rafizi Ramli pernah ingatkan kita. Malah saya abadikan ucapan beliau itu dalam my channel di Youtube.

Saya tidak akan pernah jemu mengingatkan Netizen tentang 1CR. Ia perkara REAL yg kita kurang sedar seperti mana saya pernah ingatkan tentang kerosakan akibat "TRUST DEFICIT".

Kalau disemak semula tulisan-tulisan saya berkaitan "One Cardinal Rule" anda boleh perhatikan yg saya selalu sebut 1CR akan tetap terpakai di PRU15 nanti. Yg akan buat keputusan akhirnya ialah 55 kwsan Parlimen yg menjadi sarang dan lubuk "ECONOMIC VOTERS".

Ini sgt sukar utk "remedy". #KERAjaanPNGagal telah TERSESAT jalan dan sukar kembali. Mereka telah tiba ke "POINT of NO RETURN". Hanya menantikan kemusnahan yg hanya Allah SWT Yg Maha Mengetahui. Kita jalan terus menuju PRU15.

SKRG anda lihat kemarahan Rakyat rentas bangsa, agama dan politik terhadap #KERAjaanPNkhianat #Bangsat dan #KERAjaanCIRIT apabila "Rice Bowl" mereka disentuh dan dah tak boleh sediakan makanan atas meja utk famili. Saya pernah sebut pasal ini dalam salah satu posting saya berkaitan 1CR.

Byk lagi yg saya tulis berkaitan dgn 1CR tapi Feb 2021 saya ulangi lagi di : https://www.facebook.com/zus.dinii.37/posts/1087320378439012

Berikut ialah ucapan2 Rafizi yg berkaitan dan ia masih relevan utk kita perhatikan di PRU15 :

1. One Cardinal Rule : https://www.youtube.com/watch?v=QxJ4ERO6wwc

2. Economic Voters : https://www.youtube.com/watch?v=XpCL6WJ-dsk

Di PRU15 #PNkhianatBangsat ni sangat lemah meskipun mereka #KERAjaanCIRIT sediada. UMNO BN terpalit sama menyeksa Rakyat namun punya akar umbi pengundi taksub. Mereka ada sket peluang tapi tak akan mampu menang besar.

PH terutamanya PKR ada peluang besar. Yg penting ialah PH mesti bersatu padu dan jauhkan diri dari Atok dan Kluster pujaWANG.

Wallahualam.

- Zus Din

03 Julai 2021

 

No comments: