KALAULAH SEMUANYA BOLEH SELESAI DENGAN BERSUMPAH…

 

Kalaulah semuanya boleh selesai dengan bersumpah... pastinya tiada proses perbicaraan... pastinya tidak perlu ada mahkamah... pastinya tidak perlu ada pembuktian fakta, alibi dan sebagainya... mudah kerja kan... tak perlu ada Hakim, Peguam, Pendakwaraya... semua boleh selesai...

KOH KOH KOH…

Kadang-kadang bila aku fikir benda ni... dah rasa macam lawak ja... sikit-sikit angkat sumpah... sikit-sikit ja sumpah lahanat... sikit-sikit ja cakap nak bersumpah junjung Al Quran...

Deyy... itu bukan caranya la... Islam pun xajar tue untuk semua benda...

Adoilah.... sakit betul lar puak-puak ni...

KOH KOH KOH… jilaker!!

 ‘Saya akan sumpah nama Allah, saya tak cipta audio Zahid-Anwar’

malaysiakini.com
‘Saya akan sumpah nama Allah, saya tak cipta audio Zahid-Anwar’
Bekas pengarah Jasa berkata dia akan berbuat demikian bagi menghentikan polemik dan tuduhan dilemparkan terhadapnya.





No comments: